فیلم و عکس حرفه ای باند سلاطین جعل ایران قبل و بعد بازداشت / 14 نفر با گردش مالی نجومی

به گزارش رکنا، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از اقلام کشف شده از این باندها در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد: با رصد پلیس فتا و پلیس آگاهی دو تیم سازمان یافته جعل اسناد و مدارک کشف و دستگیر شدند.

وی افزود: بنابر رصدهای صورت گرفته، ۵۰ نفر با تشکیل کانال و گروه های فضای مجازی، به تبلیغ و ارائه نمونه کار این جاعلان اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جاعلان حتی وعده استعلام مدارک را نیز می‌دادند و پس از تولید مدارک جعلی از طریق پست و اتوبوس نسبت به ارسال آنان به سفارش دهنده اقدام می‌کردند.

حاجیان ادامه داد: این تیم بنابر مستندات موجود، برای اخذ مدرک تحصیلی مبلغ ۱۹ میلیون تومان أخذ می‌کردند که تاکنون بیش از ۴ هزار فقره سند جعلی صادر و به سفارش دهندگان تحویل داده اند.

وی در ادامه، این اسناد جعلی را شامل کارت پایان خدمت، کارت ملی، مدرک تحصیلی، مدرک پزشکی، ضابطان قضایی و... اعلام و گفت: حقیقتا با دستگیری این افراد اقدام بزرگی ازسوی پلیس صورت گرفت چراکه اقدام این افراد باعث ناامنی در حوزه اسناد بوده که طی هماهنگی با دستگاه قضایی، برخورد قاطعی با این افراد صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سازنده، سفارش دهنده و رابطین مرتکب جرم شده اند و تمامی این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت، لذا به برهم زنندگان امنیت جامعه هشدار می‌دهیم که بدانید به سراغ شما خواهیم آمد و الحمدلله توانایی این موضوع ازسوی پلیس وجود دارد.

سردار حاجیان، گردش مالی این باند جعل مدارک و اسناد را بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: حساب های این افراد مسدود، ۱۴ نفر دستگیر و بیش از صد پیج اینستاگرامی نیز مسدود شده است.

کدخبر: 1005307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟