فیلم دستگیری شروران خطرناک کرخه / آنها سابقه دار بودند

به گزارش رکنا،سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح این خبر گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و بدلیل حساسیت موضوع، رصد اطلاعاتی و دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در شهرستان کرخه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه های مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی 5 نفر از اشرار خطرناک تحت تعقیب را  در عملیات های جدا گانه غافلگیرانه  دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان دستگیرشده به دلیل شرارت، مزاحمت ، نزاع ، تیراندازی غیرمجاز و ... تحت تعقیب بودند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه های متهمان انواع سلاحهای سرد را کشف وضبط کردند ومتهمین نیز به مقام قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی کرخه خاطرنشان کرد؛ پلیس مصمم است با کسانی که به آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد میکنند و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.ضمن این که با کسانی که در فضای مجازی به ناامنی روانی دامن می زنند نیزبرابرقانون برخورد خواهد شد.

 علی رنجکش

کدخبر: 1002551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟