ثابتی : تنگه هرمز را مفت از دست دادیم ! / آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند+ فیلم
تبلیغات

به گزارش رکنا به نقل از همشهری ، امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس  در مناظره با  یعقوب رضازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد : ما در تفاهم نامه در بند 5 آن که ضعیف است عملا تعهد دادیم که تنگه هرمز باز شود. 

وی در ادامه گفت : سوال داریم آیا آمریکا که قویترین ارتش دنیا از نظر تجهیزات و سلاح های جنگی مانند انواع موشک های هسته ای ، کاتیوشا های جدید ، پهپادها مافوق ، مجهزترین ناوها، هواپیماهای غول پیکر  و...  دارد نتوانست در میدان جنگ آن چیزی که می خواست را از ما بگیرد . اما توسط ماده 5 تفاهم نامه تنگه هرمز ،درآمد مان را مفت گرفت 

وی افزود : وقتی مردم بیش از 100 روز در کف خیابان ایستادند و نیروهای ما با دشمنان مقابله کردند و رهبر عزیزمان را از دست دادیم ، تنگه هرمز را از دست دادیم . مسئولین ما نبایستی چنین چیزی را امضا ء می کردند حالا چه آقای عراقچی باشد ویا آقای قالیباف ..... 

( فیلم را ببینید ) 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227601

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات