توهین به پژمان جمشیدی + فیلم تاسفبار
حجم ویدیو: 26.16M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07

پژمان جمشیدی با بازی در دو فیلم خط فرضی و شیشلیگ در جشنواره سی ونهم فجر حضور دارد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: سوال یک شخص حاضر  در نشست فیلم خط فرضی  از پژمان جمشیدی از این قرار بود : در فوتبال که به جایی نرسیدید. در سینما هم! فکر نمیکنید برای دیده شدن راه‌هایی به جز سینما هست؟

این سوال در ابتدا واکنش آزیتا حاجیان را به همراه داشت. او اینطور گفت: بازی درخشان پژمان را نباید نادیده گرفت. گاهی بی انصاف هستید و نمی‌دانم چرا.

پس ازپایان صحبت های آزیتا حاجیان درحالی که پژمان جمشیدی قصد داشت جملات خود را شروع کند فردی که به عنوان یکی از اصحاب رسانه در نشست خبر داشت با صدای بلند گفت:

«شما اگر در یک مهمانی با حضور پیمان قاسم خانی شرکت نداشتید هرگز بازیگر نمی شدید!»

پژمان جمشیدی در پاسخ به این خبرنگار که با صدای بلند در سالن فریاد می زد گفت: «نمی خواهم بحث را عرفانی کنم یا مظلوم نمایی کنم یا جواب شما را بدهم. می خواهم یک بحث خیلی بی ربط بکنم که از دو روز گذشته خودم به آن فکر کردم. در خصوص قسمت دوم سوال شما، اگر کسی من را نشناسد فکر می کند زندگی برایم خیلی با ارزش است. نه آن قدری که شما فکر می کنید دیده شدن برایم مهم است، نه زندگی اینقدر برایم مهم است که بخواهم برای دیده شدن چنین کاری کنم. نه فوتبال را انتخاب کردم، نه سینما. در این چهار پنج سالی که من در جشنواره فجر هستم تا حالا نقد شخصی از خودم ندیده بودم. یعنی اگر مثلا در سوء تفاهم هم من کاندید شدم، در خصوص فیلم نقد می نوشتند و در گوشه ای از آن هم در خصوص بازی من یا فیلم های دیگر مثل «خوب بد جلف» و... سه روز پیش ظهر، چون خیلی در اینستاگرام کم می روم و الان خیلی چک نمی کنم، یکی از دوستان سر صحنه فیلم برداری به من گفت یک نفر یک نقد خیلی خوب و یک صفحه ای برایت نوشته است.

خیلی خوشحال شدم چون یک نقد شخصی و صرفا به خاطر بازی من در فیلم «شیشلیک» بود. به محض اینکه آن نقد و خبر را خواندم، صفحه بعدی همان خبر، فوت علی انصاریان بود. وقتی ما در این دنیا داریم زندگی می کنیم، همه این ها که می گویید به قدری برایم بی ارزش است که این موضوع سه روز پیش تلنگری به من زد که بدنم لرزید. وقتی یک تعریف از خودم دیدم و خبر بعدی در خصوص فوت علی، دوست عزیزم بود. بنابراین زندگی آن قدر برایم با ارزش نیست که فکر کنید برای دیده شدن فیلم بازی می کنم، خودم را سرگرم می کنم.»

اما پاسخ پژمان جمشیدی هم در جای خود قابل تأمل بود.او اینطور گفت: اگر کسی من را نشناسند فکر می‌کند زندگی برای من خیلی ارزشمند است، نه دیده شدن و نه زندگی برای من این‌همه ارزشمند نیست که هر کاری برای آن کنم من تا حالا نقد شخصی درباره خودم در طول سال‌هایی که در جشنواره بودم ندیدم. سه روز پیش سر صحنه به من گفتند نقد خوبی درباره حضور تو «شیشلیک» نوشته شده. به محض اینکه آن نقد را خواندم خبر بعدی همان صفحه خبر فوت علی انصاریان بود. این موضوع تلنگری را به من زد پس زندگی آنقدر برای من ارزشمند نیست که برای دیده شدن هر کاری کنم. من فقط خودم را سرگرم می‌کنم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 659298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟