شوک / قیمت این صابون با آیفون پرومکس برابر است !

به گزارش رکنا : فضای مجازی پر است از داستان های متفاوت و گاهی خنده دار از خریدهای اینترنتی که به دلایل مختلف خبرساز شدند، از لباس هایی که سایزو رنگشان زمین تا آسمان با مدل ارائه شده در سایت اصلی فروش تفاوت داشت تا گوشی آیفون پرومکس که یک شوینده بجایش تحویل مشتری داده شد.

روز گذشته تصویر و خبر جالبی از یک اشتباه در تحویل محصولی که به صورت اینترنتی خریداری شده بود فضای مجازی را پرکرد، خریداری که مبلغ قابل توجهی پول برای خرید یک تلفن همراه با کیفیت پرداخت کرده بود اما چنانچه در این بخش می‌خوانید، آنچه نصیبش شده بود دو قالب صابون حمام بود.

قالب کردن صابون به جای آیفون 12!

اشتباهی که در این تحویل محصول رخ داده بود برای خریدار غیر قابل باور و البته غیرقابل تحمل بود برای همین به سرعت با وب سایت مرجع تماس گرفته و ماجرا را اطلاع داد اما متاسفانه آنها صحبت های او را نپذیرفتند چراکه او هیچ مدرکی نداشت تا ثابت کند صابون ها از بسته ی ارسالی آنها خارج شده است، از طرفی به او اتهام کلاهبرداری هم زدند و مدعی شدند که به این روش قصد اخاذی دارد در صورتیکه چنین نبود و تمام صحبت های خریدار صحت داشت.

تلاش مرد بینوا برای اثبات اشتباه در ارسال محصول بی نتیجه بود برای همین او تصمیم گرفت تا با انتشار این ماجرا در فضای مجازی حق خود را مطالبه کند. مدتی نگذشت که سایت فروشنده برای جلوگیری از خدشه دار شدن اعتبارش و حذف این خبر از فضای مجازی با این مرد تماس گرفته و پذیرفت تا جبران خسارت کند.

در عرض چند روز، خریدار به محصول اصلی سفارش داده خود رسید و سایت فروشنده محصول هم تغییراتی در شرایط فروش خود داد تا در صورت تکرار چنین مواردی بتواند از ضرر جلوگیری کند.

این سایت هشدار داد که در صورت چک نکردن محصول در حضور تحویل دهنده هیچ مسئولیتی برعهده ی آنها نیست و خریدار خود مسئول هر گونه عواقب است.

 

کدخبر: 781232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟