آخرین خبر از پرونده بهلول قاتل شیما صباگردی / جسد دختر 15 ساله در باغچه بود + عکس
حجم ویدیو: 5.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

بهلول قاتل شیما به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.بهلول قاتل شیما،تابستان 98 او را در ترمینال آرژانتین تهران ربود.بهلول قاتل شیما سپس دختر نوجوان را مدتی در خانه خود نگهداشت.بهلول قاتل شیما دختر نوجوان را با روسری خفه کرد.بهلول قاتل شیما جسد را در باغچه خانه همسایه دفن کرد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 26 مرداد سال 98 رسیدگی به پرونده ناپدید شدن دختر 15 ساله ای به نام شیما با شکایت پدر و مادر او در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بررسی ها حکایت از آن داشت که شیما آخرین بار در ترمینال اتوبوسرانی آرژانتین دیده شده و تصویر او موقع خرید از یک مغازه در دوربین مدار بسته ضبط شده بود.

همین سرنخ کافی بود که تحقیقات از راننده های ترمینال آغاز شود و چند نفر از آنها اظهار داشتند که آخرین بار شیما را در حال صحبت کردن با یک مرد میانسال به نام بهلول دیدند.به این ترتیب بهلول که گاهی با خودروی خود در ترمینال مسافر کشی می کرد دستگیر شد.

صحبت های پدر شیما صباگردی

بهلول در اولین دستگیری به قتل و آدم ربایی اعتراف نکرد

بهلول 62 ساله در اولین تحقیقات گفت: «آن روز شیما به عنوان مسافر سوار ماشین من شد اما او را به مقصد رساندم و دیگر از سرنوشت او اطلاعی ندارم.»

اما در ادامه تحقیقات ظن ماموران به بهلول بیشتر شد و با گذشت بیش از یک سال از وقوع حادثه لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و به قتل شیما اعتراف کرد.

اعتراف بهلول به قتل شیما صباگردی مقدم

متهم در اعتراف خود گفت: شیما را اغفال کرده و به خانه خود برده بود.سپس مدتی او را در خانه خود حبس کرده و برای اینکه راز آدم ربایی او فاش نشود،شیما را خفه کرده و جسد او را در باغچه صاحبخانه خود دفن کرده بود.

با اعتراف متهم،پرونده با صدور کیفرخواست از دادسرای جنایی تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.متهم به زودی در شعبه هفتم این مرجع قضایی، برای دفاع از خود پای میز محاکمه خواهد رفت.

صحبت های پدر شیما صباگردی در باره قاتل دخترش

پدر و مادر شیما تقاضای قصاص دارند

زمانی که شیما نوزاد بود توسط پدر و مادر خود به خانواده صباگردی مقدم سپرده شد و آنها سرپرستی شیما را بر عهده گرفته و او را بزرگ کردند.در این سال ها خانواده صباگردی مقدم،پدر و مادری دلسوز و مهربان برای شیما بودند که اگر پیگیری های آنها نبود شاید راز قتل شیما هرگز فاش نمی شد.

حالا هم این پدر ومادر در تلاشند که تقاص خون به ناحق ریخته شیما را بگیرند اما ولی دم پدر و مادری هستند که شیما را به دنیا آوردند.به گفته پدر خوانده شیما؛اولیای دم با احترام به خانواده صباگردی،به آنها وکالت داده اند تا اقدامات حقوقی پرونده را انجام دهند.همچنین آنها به عنوان شاکیان پرونده تقاضای قصاص قاتل شیما را دارند.

 

کدخبر: 744595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟