مهدی حاجتی به یک سال حبس و 2 سال تبعید محکوم شد + عکس
تبلیغات

به گزارش رکنا، مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در توئیتی از محکومیت خود به "یک سال حبس و دو سال تبعید به بیرجند" به اتهام "تبلیغ علیه نظام" خبر داد.

او که در دو پرونده اتهامی محاکمه می‌شود، می‌گوید دادگاه دوم او به اتهام "نشر اکاذیب" شنبه آینده برگزار خواهد شد.

حاجتی تأکید کرده که "جز مردم" را انتخاب نخواهد کرد.

مهدی حاجتی از فعالان طیف موسوم به اصلاح‌طلب است که توییت‌هایی انتقادی از جمله علیه قرنطینه نکردن قم در همان ابتدای شیوع کرونا و همچنین در حمایت از زندانیان سیاسی منتشر کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:ایلنا

پایان خبر / رکنا / کدخبر 603886
  • روش زدن باس فایت هورنت بازی هالونایت + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات