دستگیری افسر آمریکایی به اتهام تلاش برای انجام حمله تروریستی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، مقامات آمریکایی یک افسر گارد ساحلی آمریکا را به اتهام نگهداری سلاح و مواد مخدر و تلاش برای انجام یک حمله تروریستی بی سابقه در این کشور بازداشت کردند.

در اسناد مربوط به دادگاه آمده است «کریستوفر پال هاسون» ۴۹ ساله که عضو گارد ساحلی واشنگتن است و در مریلند زندگی می‌کند، فهرستی از تعدادی از اعضای کنگره از جمله «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان و «جو اسکاربرو» مجری شبکه ام اس ان بی سی تهیه کرده بود تا آن‌ها را هدف قرار دهد.

دادستان‌های آمریکایی اعلام کردند ۱۵ اسلحه و بیش از ۱۰۰۰ نوع مهمات دیگر در محل زندگی هاسون در سیلور اسپرینگ مریلند کشف و ضبط شد.

دادستان‌های آمریکایی پال هاسون را «تروریست داخلی» خوانده و او را بازداشت کردند. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که هاسون دیدگاه‌های افراط گرایانه داشته و خود را یک ملی‌گرای سفیدپوست معرفی کرده است. هدف او ایجاد کشوری فقط با حضور سفیدپوستان بوده است. وی این سلاح‌ها و مهمات را با هدف «قتل شهروندان بی گناه در مقیاس بی سابقه» جمع آوری کرده است.

اسناد دولتی نشان می‌دهد که هاسون در ایمیلی در سال ۲۰۱۷ نوشته است: «من به دنبال راهی هستم که همه انسان‌های کره زمین را نابود کنم. من فکر می‌کنم که بیماری طاعون بسیار موفقیت آمیز خواهد بود؛ اما چگونه باید تجهیزات مورد نیاز آن را بدست بیاورم. آنفلوانزا، مسمومیت حاد و سیاه زخم هم هست. هنوز مطمئن نیستم، اما راهی پیدا می‌کنم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟