بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح هشتم شهریور گذشته، خبر وقوع جنایتی هولناک، قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد مشهد را به شهرک مهرگان کشاند جایی که جسد سوخته یک مرد جوان کنار منزل مخروبه ای در مهرگان 58 رها شده بود. بررسی های مقدماتی قاضی «کاظم میرزایی» بیانگر آن بود که فرد یا افرادی، جسد سوخته را از مکان دیگری به محل کشف انتقال داده اند چرا که خطوط موازی کشیده شدن شیئی سنگین روی نخاله‌ها و خاک های محل از دید مقام قضایی دور نمانده بود. پیگیری این سرنخ مهم به منزلی در همان نزدیکی رسید و مشخص شد که از چند روز قبل فرد معروف به «دم اسبی» که در آن منزل به صورت مجردی زندگی می‌کرد، دیگر در محل مشاهده نشده است.

jpgfile_19935_629533_636747207255331641
این در حالی بودکه آثار جنایت Crime و به آتش کشیدن جسد در حمام همین منزل نمایان بود. بنابراین احتمال قتل وی قوت گرفت اما تحقیقات کارآگاهان که با راهنمایی‌های قضایی ادامه داشت، نشان داد که زن جوانی به نام «ف» از مدتی قبل به منزل مجردی «دم‌اسبی» رفت و آمد داشت. وقتی آن زن مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفت که چند روز از کشف جسد سوخته می گذشت.
«ف» که با دستور قاضی میرزایی بازداشت شده بود از گم شدن شوهرش خبر داد و گفت: چند روز قبل جوانی با موهای «دم اسبی» به منزل ما در مهرگان 56 آمد و از همسرم که قصاب بود، تقاضا کرد تا برای کشتن Killing گوسفند همراهش برود ولی دیگر هیچ گاه همسرم بازنگشت! کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی که به اظهارات این زن جوان، مشکوک شده بودند به ردیابی شوهر وی پرداختند که مشخص شد جسد سوخته متعلق به مرد قصاب است! از سوی دیگر مشخصات «ف» با زنی که به منزل «دم اسبی» رفت و آمد داشت، کاملا با وی مطابقت می‌کرد به همین دلیل کارآگاهان وی را با دستور قاضی میرزایی مورد بازجویی های تخصصی قرار دادند.

این زن که همه راه های گریز را بسته می دید به ناچار پرده از ارتباط شیطانی خود با «دم اسبی» برداشت و گفت: آن جوان 30 ساله که بهروز نام دارد و گاهی خود را «ایمان» معرفی می کند، همسرم را کشت تا با او ازدواج کنم!

در پی اعترافات این زن 24 ساله، بلافاصله کارآگاهان به تعقیب جوان معروف به «دم اسبی» پرداختند و به همین دلیل تصویر وی برای شناسایی در رسانه ها منتشر شد. حدود دو روز بعد از این ماجرا بود که کارآگاهان موفق شدند دم اسبی را در یک کارگاه ضایعات فروشی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. این جوان که با دیدن «ف» متوجه شده بود همه چیز لو رفته است، به راحتی ارتکاب قتل مرد قصاب را به گردن گرفت و گفت: عاشق «ف» شده بودم که با نقشه شیطانی او همسرش را به قتل رساندم!

این گزارش حاکی است روز گذشته متهمان این پرونده جنایی در حالی برای بازسازی صحنه قتل به محل وقوع جنایت هدایت شدند که زن 24 ساله سعی می کرد خود را از همه اتفاقات جنایی این پرونده تبرئه کند!

او وانمود می کرد که همه صحنه های جنایت را «دم اسبی» انجام داده و او فقط نظاره گر بوده است اما وقتی به دستور قاضی کاظم میرزایی مقابل دوربین قوه قضاییه قرارگرفت تا جزئیات صحنه قتل را تشریح کند به ناچار بسیاری از صحنه جنایی این پرونده را که نقش مهمی در آن داشت پذیرفت.

در ادامه بازسازی صحنه جنایت، جوان 30 ساله معروف به «دم اسبی» با بیان این که به خاطر بستن موهای بلند در پشت سرم، مرا «دم اسبی» خطاب می کنند، در حضور قاضی ویژه قتل عمد به تشریح چگونگی وقوع این جنایت هولناک پرداخت و گفت: من و «ف» از سه ماه قبل از قتل در پارک با هم آشنا شدیم.

jpgfile_19935_629533_636747207259922134
او با همسرش که مردی قصاب بود اختلاف داشت و از من خواست برای رسیدن به یکدیگر باید همسرم را از میان برداری! من هم که عقلم را از دست داده بودم به نقشه شیطانی او عمل کردم! آن روز مرد قصاب را به بهانه کشتن گوسفند به خانه مجردی ام آوردم و به او مشروبات الکلی تعارف کردم درحالی که قرص های خواب آوری را درون مشروبات حل کرده بودم. او با نوشیدن آن، به حالت نیمه بیهوشی به خواب رفت و من هم ابتدا با بلوکه سیمانی و سپس با تیغ موکت بری او را به قتل رساندم بعد از آن «ف» به منزلم آمد و مدعی شد به خاطر این که کودک شیرخواره دارد نمی تواند صحنه قتل را ببیند! سپس با دادن گوشی تلفن همراهش از من خواست تا از صحنه کشته شدن همسرش تصویر بگیرم که او بعد آن تصاویر را نگاه کند! آن لحظه «ف» مقابل در منزل ایستاده بود که من از همه صحنه های جنایت تصویربرداری کردم ولی بعد از این ماجرا «ف» به داخل منزل آمد و با کمک یکدیگر جسد را درون حمام کشاندیم تا آن را بسوزانیم! من مقداری بنزین روی جسد ریختم ولی به دلیل تجمع گازهای بنزین در حمام، وقتی شعله را روشن کردم ناگهان صدای انفجارگونه ای رخ داد که «ف» ترسید و به بیرون از منزل دوید! وقتی دیدم دود زیادی در فضا پراکنده شد و همسایگان در جریان قرار می گیرند با بدبختی شعله های آتش را خاموش کردم! سپس «ف» را نزد همسایگانم فرستادم تا از آن ها فرغون و آب بگیرد اما او فقط توانست آب گیر بیاورد چرا که آب منزل قطع بود! ولی هیچ کس به او فرغون نداد تا با آن جسد را به محل دیگری حمل کنیم، به ناچار با همان آب، خون های ریخته شده در منزل را شستیم و سپس جسد سوخته را روی پرده گذاشتم و به تنهایی در محل کشف رها کردم!
در پی اعترافات صریح متهمان این پرونده جنایی، قاضی میرزایی با صدور دستور بازداشت موقت، آنان را روانه زندان Prisonکرد تا مراحل قضایی دیگر پرونده طی شود.

سید خلیل سجادپور 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه

اظهار نظر جنجالی بازمانده خانواده هیتلر درباره ترامپ! + عکس

این مرد ایرانشهری چند زن و دختر را بی عفت کرد

خودسوزی وحشتناک یک زن 24 ساله بخاطر ازدواج اجباری!

حادثه ای وحشتناک در باند فرودگاه +عکس

21 قانون سخت و عجیب یک دختر برای دوست پسرش+عکس

فیلم اشک ریختن مردی که همه چیزش را در حادثه ای دلخراش از دست داد+ اگر طاقتش را ندارید نگاه نکنید

ماجرای دختری که بعد از ۲۰ سال به طرز معجزه آسایی خانواده‌اش را پیدا کرد

خانم بازیگر زیبا کارگردان بی حیا را رسوا کرد + عکس

دستگیری مرد سرشناس ایرانی در بلژیک + عکس

این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

داداش همینجوریش با این جهش خشتک شلوارم پاره شده!

 

کدخبر: 423971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟