قتل دختر 14 ساله توسط کارگر ساختمانی + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک کارگر ساختمانی اهل کشور لیتوانی به قتل Murder دختر مدرسه‌ای 14 ساله انگلیسی متهم شد.

پلیس اسکاتلند تاکید کرد انگیزه قاتل The Murderer مسائل جنسی بوده است.

مدارک مستحکم جمع آوری علیه قاتل آرنیس زالکانز نشان می دهد که او مسئول ربودن و قتل دختر 14 ساله است و طبق گفته کارآگاه اندی چارلمز انگیزه قاتل سو استفاده جنسی بوده است.

DNA زالکانز در کفش آلیس 14 ساله ، یک ته سیگار در صحنه جرم Crime و همچنین جلد موبایل دختر که در زیر خاک حیاط خانه این مرد دفن شده بود توسط پلیس Police کشف شد.

همچنین پوشش مخصوصی که برای مخفی کردن پیکر دختر نوجوان توسط قاتل استفاده شده بود ،با پوشش های‌ ساختمانی که در محل کار این مرد وجود داشت مطابقت می کند.

کارآگاه چالمرز در گفت‌وگو با روزنامه اسکاتلند گفت : دلیل مرگ آلیس خفگی گزارش شده است.

وی افزود: ما معتقدیم انگیزه اصلی این مرد مساِئل جنسی بوده با این که او هنوز به تجاوز Rape اعتراف نکرده است ولی به نظر می رسد مرد جنایتکار پس از سو استفاده جنسی از این دختر قربانی وی را کشته، همچنین این قاتل تلاش کرده است تا بادقت و کاملا عمدی پیکر دختر نوجوان را پنهان کند.

آلیس آخرین بار در حالی که در پارکی در غرب لندن راه می رفت، دیده شده بود.

کارآگاه چالمرز می گوید : پیکر آلیس در بستر رودخانه برنت نزدیک خانه آن دختر در محله هانول در حالی‌که با طنابی سخت درون پوششی ساختمانی پیچیده شده بود کشف شد ، همچنین روی پیکر با یک چرخ دوچرخه و چند بدنه درخت برروی آن پنهان شده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: جسد آلیس 14 ساله به صورت لخت ودر وضعیت وحشتناکی کشف شده بود.

خانواده داغدار آلیس در بیانیه ای به روزنامه ها گفتند :این غیرممکن است که بتوانیم غم ازدست دادن و مرگ فجیع آلیس را توصیف کنیم، مرگ او حفره ای عمیق در زندگی همه ی ما به جا گذاشته است که هرگز پر نخواهد شد و هر روز و هرلحظه یادآوری آلیس ما را دیوانه می کند ، مرگ ترسناک او شوک عمیقی برای همه بوده است.

همچنین خانواده مقتول تاکید کردند که سوالات بی جواب بسیاری در ذهن آنها وجوددارد.مثل این که مسئولان چرا برای محاکمه قاتل زالکانز به دنبال زمان بیشتری هستند در حالیکه این مرد 41 ساله در گذشته سابقه قتل ترسناک دیگری را نیز داشته است.او در گذشته به دلیل قتل همسرش به صورت فجیع 7 سال در زندان Prison به سر برده است.

طبق گزارش پلیس، زالکانز با استفاده ازدوربین مداربسته سوپر مارکتی در نزدیکی پارکی که آلیس آخرین بار زنده دیده شده بود ،توسط پلیس دستگیر شد.

پلیس بیان کرد که زالکانز 2 بار به محلی که آلیس آخرین بار زنده دیده شده بازگشته بود تا گزارشاتی که درباره ناپدید شدن او وجود داشت را پیگیری کند.

کارآگاه چالمرز گفت: مدارک و شواهد می گوید آلیس قبل از این که والدینش متوجه ناپدید شدن او شوند ،مرده بود، بنابر این جست و جوی پلیس دراین یک ماه کاملا بی فایده بوده است و آلیس زودتر از آن در 1 ماه پیش کشته و جسدش پنهان شده بود.

محاکمه این قاتل هنوز ادامه دارد و جلسه بعدی دادگاه به زودی برگزار خواهد شد تا قاضی Judge درمورد حکم این قاتل روانی تصمیم گیری کند.

کدخبر: 413608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟