۱۴ شکارچی بیرحم در مازندران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، حسین علی ابراهیمی، اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همکاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت و کنترل شبانه در منطقه هریجان دو شکارچی غیرمجاز را به همراه لاشه یک راس کل و حشی دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود از سه شکارچی غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق Contraband بوده را کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی گفت: ماموران پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود دو قبضه سلاح شکاری از دو شکارچی غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه در حین گشت و کنترل در منطقه هزار جریب و اراضی شالیزاری روستای تیله نو از دو متخلف دو قبضه سلاح شکاری به همراه یک قطعه دارکوب کشف و ضبط کردند.

مدیرکل محیط زیست مازندران تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائم‌شهر نیز در حین گشت کنترل در منطقه کوتنا از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار درحین گشت‌زنی در منطقه لپو صحرای این شهرستان ازیک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همراه سه قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.

به گفته ابراهیمی، مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت وکنترل درمنطقه جنگلی بابل کنارشکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند، گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاخ شکاری و سه قطعه پرنده چنگر کشف و ضبط کرده و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

راز تلخ دست نوشته خون آلود جوان مشهدی

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

تلاش برای نجات پدرام کودک ۵ ساله بابلی

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

حمله آتشین به دفتر یک روزنامه ورزشی در تهران

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

قتل نوعروس همدانی با قیچی / این زن در خانه تنها بود

التماس های کامبیز 34 ساله در دادگاه قتل زن جوانش + عکس

5 فیلم از صحنه های سرقت حرفه ای ها در تهران + فیلم

گفتگو با دزدان خیلی حرفه ای کرج و تهران + فیلم و عکس

 

کدخبر: 332304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟