سارقان به ملی‌پوش ایران هم رحم نکردند/ سرقت موبایل در بزرگراه نیایش!
تبلیغات

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، تلفن همراه محمد سیاوشی یک روز پس از فینال لیگ برتر هندبال و قهرمانی سپاهان به سرقت رفت.

سیاوشی که دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران است با اتومبیل شخصی خود در بزرگراه نیایش تهران در حال تردد بود که این اتفاق برای او رخ داد.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 896531
  • موشک تاماهاک، ادعای ترامپ را بی‌اعتبار می‌کند / استاد حقوق بین‌الملل ادعای رئیس جمهور آمریکا درباره مدرسه میناب را رد کرد + صوت

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات