پورتقی: شهرخودرو لایق این جایگاه در جدول نیست/ خوشحالم تیم محبوبم قهرمان شده است/ مقابل سپاهان محکوم به برد هستیم

معراج پورتقی مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، در خصوص تساوی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از این دیدار به دلیل شرایط بسیار بدی که در جدول داشتیم تنها برای 3 امتیاز به بازی آمدیم. تقریبا سوار بازی و تیم برتر میدان هم بودیم ولی متاسفانه بازی مساوی شد تا فقط یک امتیاز از این دیدار نصیبمان شود.

وی درمورد عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: گرچه در این مدت‌ها با نظر کادرفنی و سرمربی تیم فرصت کمی برای بازی کردن نصیبم می‌شود. اما علارغم اینکه این اتفاق خوشایندم نیست، حرفه‌ای می‌دانم تا به نظر کادرفنی احترام بگذارم. اما بالاخره دربازی با پیکان توانستم در زمین حضور پیدا کرده، به لطف خدا عملکرد خوبی هم داشته باشم. امیدوارم که دربازی‌های بعدی هم فرصت بازی پیدا کنم با نمایش خوبم برای شهرخودرو مثمرثمر باشم.

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو خراسان درمورد بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان افزود: بازی بعدی ما در اصفهان مقابل سپاهان است. هر تیمی که تابحال در خانه مقابل آن‌ها قرار گرفته به مشکل خورده، چرا که سپاهان از ابتدای فصل جزو مدعیان قهرمانی و یک تیم خوب، منسجمی است.  به هرحال ما در تمامی بازی‌های باقی مانده مقابل «سپاهان، پرسپولیس و فولادخوزستان» که از بهترین‌های ایران هستند محکوم به برد هستیم. فرصت هیچ اشتباهی نداریم. البته این را هم بگویم که شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول پیشرفت چشمگیری از لحاظ فنی داشته واقعا حیف است که تنها نماینده استان خراسان از لیگ برتر سقوط کند. اصلا لایق این جایگاه جدول نیستیم. امیدوارم که بتوانیم در تمامی این دیدارهای باقی مانده امتیازات را دشت کرده لیگ را با سربلندی پشت سربگذاریم.

پورتقی در مورد قهرمانی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از بچگی طرفدار استقلال بودم. مدتی در امیدهای استقلال بازی میکردم در همان مقطع موفق شدم قهرمانی را در این رده با استقلال تجربه کنم. زمان آقای شفر هم مدتی در تیم بزرگسالان حضور داشتم. خیلی خوشحال هستم که تیم محبوبم پس از سال‌ها توانست با اقتدار بدون باخت به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده به حقش برسد. دوست دارم این موفقیت را به شخص فرهاد مجیدی و تمامی بازیکنان این تیم تبریک و خسته نباشید عرض کنم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 781442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟