مدیریت تجمع محور ورزشی ممنوع؟ + فیلم
حجم ویدیو: 10.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

معمولا هواداران باشگاهای فوتبال دوست دارند تیم محبوبشان شرایط مطلوبی داشته، خوب نتیجه بگیرد. که لازمه این شرایط وجود امکانات و مدیریت کاربلد است.اما در مواردی که این وضع برعکس پیش میرود هواداران تیم‌ها دست به تجمع اعتراضی میزنند. تا در طی این تجمع‌ها مطالبات باشگاه‌های مدنظرشان را از مسئولین مربوطه درخواست کنند. اما تجربه نشان داده که تجمع هواداران فوتبال جلوی درب وزارتخانه‌ها آنقدرها هم نتیجه‌بخش نیست. چرا که در چند وقت اخیر ضمن تجمع‌ها زیاد هواداران تیم‌های قرمز و آبی این تجمعات خروجی لازم را نداشته راضی‌کننده نبوده است.

به گزارش رکنا، در شرایطی که 4 ماه از روی کار آمدن «حمیدرضا سجادی» وزیر ورزش جدید نگذشته است، شاهد تجمع هواداران استقلال، پرسپولیس و قهرمانان رشته بوکس جلوی در وزارت ورزش  و جوانان بودیم.

این هواداران درحالی برای دریافت مطالبات باشگاه‌هایشان دست به تجمع می زنند که در ابتدا این موضع گیری‌ها در فضای مجازی انجام می شود. در نهایت چون آن‌ها می‌بینند که توجهی به درخواست‌هایشان نمی‌شود دست به تجمع همگانی می زنند.

*تجمعی که مدیریت استقلال را برکنار کرد

مثلا در چند روز اخیر هواداران پرسپولیس به دلیل نامشخص بودن وضعیت مدیریتی این باشگاه جلوی وزارت خانه تجمع کردند. این درحالیست که چند وقت گذشته هم شاهد تجمع و حضور هواداران استقلال جلوی در همین وزارت خانه بودیم. که تجمعات هواداران آبی در نهایت باعث برکنار شدن «احمد مددی» و روی کار آمدن «مصطفی آجورلو» شد. 

*بلاتکلیفی در پرسپولیس

این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس هم مانند تیم رقیب به دنبال مشخص شدن تکلیف مدیریت باشگاه محبوب شان هستند. تا جایی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم با اشاره به بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه در نشست خبری گفت: این موضوع به ما آسیب می‌زند. من به عنوان مربی باید بدانم تیمم چه تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی آن مشخص به شکل است. مشکلات ما کاملا واضح است و پیچیده نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس باید اعضای هیات مدیره مشخصی داشته باشند و یا حتی کمیته انضباطی باشگاه مشخص باشد. این کمک می‌کند که تیم با تمرکز بیشتری کارش را ادامه بدهد حالتی که الان برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدوارم آقای سجادی هم وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کند تا ثبات را در باشگاه شاهد باشیم.

184347

14000627000331_Test_NewPhotoFree

علاوه براین جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان سابق تیم‌ملی بوکس هم به دلیل برخی مشکلات و توجه نشدن به آن‌ها در محل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند تا تجمعات اعتراضی فقط مختص هواداران مستطیل سبز نباشد پایش را از فوتبال فراتر بگذارد.

به هرحال تجمعات اخیر 2 حالت بیشتر ندارد. یا باشگاه‌ها کارشان را خوب انجام می‌دهند که اگر اینطور باشند، پس چرا هرچند وقت یکبار شاهد تجمع هواداران تیم‌های مختلف هستیم؟ و اگر اینطور نباشد چرا مسئولین به درخواست هواداران توجهی نداشته و ترتیب اثری نمی دهند؟

آیا بهتر نیست که مسئولین وزارت خانه قبل از اینکه هواداران دست به تجمع بزنند به خواسته‌های آن‌ها توجه کنند تا کار به اینجا کشیده نشود. چون با هرمعیاری به قضاوت بنشینیم تجمعات اخیر زیبنده فوتبال ایران، حق هواداران باشگاه و فدراسیون ها نیست.

کدخبر: 751496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟