انتقاد علی کریمی از داوری و فدراسیون فوتبال
حجم ویدیو: 13.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51
تبلیغات

به گزارش رکنا، «علی کریمی» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه 11 صحبت‌هایی را درخصوص لیگ برتر فوتبال ایران مطرح کرد که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*هیچ اقدامی از طرف فدراسیون فوتبال برای بهتر شدن وضع داوری نمی‌ بینیم.

*داوران ما ساده‌ترین امکانات را هم ندارند.

 *الان مشکل بزرگتر فوتبال ایران اعتراضات کنار زمین است.

*تنها کسی که اعتراض نکرد «کریم باقری» بود.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 749562
  • بقایی: برنامه ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده نداریم / مجوزهای فروش نفت از دیروز اجرایی شد

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات