اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! / فیلم رکنا از گفتگو با خانم بازیگر
حجم ویدیو: 50.73M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، مسابقات دوی استقامت جایزه بزرگ، جام شهدای مدافع سلامت فردا (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. رویداد دوومیدانی در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

اختتامیه این رویداد ورزشی ساعت 12 همان روز برگزار می‌شود و طی مراسمی باشکوه از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، قهرمانان ملی و بین‌المللی تجلیل و به ورزشکاران برتر این رقابت جوایز دیگر نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تئاتر کشور، به عنوان شرکت کننده در مسابقات دوومیدانی حاضر شد. در همین راستا کمال‌زاده به رکنا اظهار داشت: هدف این مسابقات کاملاً خیر بود. بعد از شیوع کرونا خیلی از رویدادهای ورزشی تعطیل شد. اتفاق خوبی بود که ورزشکاران خود را محک بزنند و هم ما در کنار این ورزشکاران اوقات خوب و بسیار مفرحی را بگذرانیم. تجربه بسیار خوبی کسب کنیم.

وی افزود: امیدوارم بیشتر از این حمایت شویم. در واقع شاهد هنرآفرینی در مسابقات جهانی باشیم. همه رشته‌های ورزشی را دوست دارم. در هر رشتهای یکسری از عزیزان فعالیت می‌کنند. خودم عضو تیم گلف هنرمندان هستم و خیلی از ورزش‌ها مانند دوومیدانی را پیگیری می‌کنم. دوومیدانی مادر همه ورزش‌ها است. 

بازیگر سینما در خصوص اینکه طرفدار کدام تیم است، اظهار داشت: گاهی اوقات فوتبال را دنبال می‌کنم. طرفدار؟ من را در داستان نیاندازید. طرفدار تیم ملی فوتبال هستم!

کدخبر: 744122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟