پسرخاله یزدانی؛ آچار فرانسه ذوب آهن؟ + عکس

به گزارش رکنا، ذوب آهن با مهدی تارتار لیگ برتر را با برتری مقابل صنعت نفت آبادان آغاز کرد و در هفته دوم، مقابل استقلال ۲ بر صفر شکست خورد تا در دربی اصفهان، سپاهان پرمهره را یک بر صفر از پیش روی بردارد و با خیال آسوده، در میانه‌های جدول قرار گیرد. در میان بردهای اقتصادی تارتار با بازیکنان جوانش، پویا پورعلی در ترکیب این تیم عملکرد متفاوتی داشته است.

هافبک دفاعی سابق فجرسپاسی شیراز که موفق شد با این تیم به لیگ برتر صعود کند، نقش کلیدی در ترکیب ذوب آهن ایفا می‌کند و این روزها به آچار فرانسه تیمش تبدیل شده است. پورعلی که توانایی بازی در پست‌های مختلفی دارد و این را فصل گذشته در ترکیب فجر نیز به نمایش گذاشته بود، در 3 دیداری که برای ذوب آهن به میدان رفته ابتدا در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط و در بازی با سپاهان در پست دفاع راست به میدان رفت و بازی قابل قبولی را نیز ارائه داد.

پورعلی اصالتی مازندرانی دارد و پسرخاله حسن یزدانی قهرمانی کشتی ایران نیز هست؛ گرچه پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است، اما توانایی بازی در پست‌های دفاع وسط، دفاع چپ و راست و هافبک چپ و راست را نیز دارد که این موضوع، سبب شده تا مهدی تارتار هرگاه در ترکیب اصلی تیمش کمبودی احساس کرد، با داشتن پورعلی، آن نقطه ضعف را پر کند.

WhatsApp Image 2021-11-11 at 10.21.31

کدخبر: 739138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟