انتخاب اعضای کمیسیون های شش گانه شورای شهر تهران/ چمران به زودی در صحن شورا

اعضای کمیسیون های شش گانه شورای شهر تهران انتخاب شدند. انتخاب اعضای کمیسیون های شورای شهر پس از چند هفته تعیین شد. در جلسه ششم شورای شهر نیز تعدادی از نمایندگان شورای شهر نسبت به تسریع در انتخاب اعضای کمیسیون های شش گانه شورای شهر تهران تاکید کرده بودند.

به گزارش رکنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام خبر انتخاب اعضای مصوب برای کمیسیون های شش گانه شورا گفت: براین اساس برای کمیسیون برنامه و بودجه، کاشانی، امانی، صادقی، آخوندی و مظفر انتخاب شدند.

وی افزود: برای کمیسیون معماری و شهرسازی، مهدی چمران، شربیانی، عباسی، برای کمیسیون خدمات شهری؛ پیرهادی ، بابایی و  خانم‌نجفی و برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی، خانم شمس احسان ،خانم معدنی پور، علوی و  نادعلی و برای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، تشکری هاشمی. قائمی و حاج آقای آقامیری و برای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز پرویز سروری. اقراریان  و خانم سلیمانی انتخاب شدند.

گفتنی است شروع به کار رسمی اعضای تعیین شده بعد از رای گیری در صحن شورای شهر خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی از سلامت مهدی چمران گفت: در تماس تلفنی که با فرزند ایشان داشتم مطلع شدیم که ایشان در منزل در حال استراحت هستند و اخبار منتشره در فضای مجازی درخصوص سکته مغزی ایشان صحت ندارد.

علیرضا نادعلی ابراز امیدواری کرد که مهدی چمران رییس شورای ششمین دوره شورا بزودی در صحن شورا حاضر خواهند بود.

کدخبر: 715664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟