مانتوهای خوشرنگ سه خانم بازیگر + عکس نیوشا ضیغمی ، الهام حمیدی و بهاره رهنما

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها دیده و شناخته شد اما حالا نیوشا ضیغمی در هر فیلمی که حضور داشته باشد قطعا آن پروژه جزء پر بیننده ترین ها خواهد بود.نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد که از طرفدارانش بوده و سرانجام به ازدواج ختم شده است. نیوشا ضیغمی به همراه دو همکارش یعنی خانم الهام حمیدی و بهاره رهنما از پر حاشیه ترین هنرمندان در سینما هستند که علاقه زیادی دارند با حرکات و حرف های مختلف خود را نشان داده بلکه فراموش نشوند. نیوشا ضیغمی به همراه دو خانم بازیگر در کار تبلیغات و مدلینگ دست همه را از پشت بسته و کاربران را خسته کرده اند.

نیوشا ضیغمی

اینکه می گویند هر کس با مثل خودش دوست می شود و کمال هم نشینی اثر دارد نمونه بارز این سه خانم است که هر چه بیشتر با هم می چرخند قرتی تر و پر حاشیه تر و البته از دید خیلی ها منفور تر می شوند!

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در حرفه اش از حواشی کمی برخوردار است اما ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده به همین دلیل همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد.

نیوشا ضیغمی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: شایانیوز

کدخبر: 740513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟