تبلیغات

رییس مرکز اورژانس شهرستان مرودشت گفت: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس شهرستان مرودشت حاکی از مسمومیت بر اثر با گاز منوکسید کربن یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و چهار نفر به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

به گزارش رکنا ، امیر شعبانی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه این حادثه مسمومیت تلفات جانی نداشته است و علت حادثه نقص فنی در آبگرمکن منزل بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 673889
  • فیلم/ مداحی مصطفی راغب در دل عزاداری محرمی یزد وایرال شد؛ نظم خیره کننده عزاداران یزدی در مراسم سید االشهدا

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات