لمس مرگ میان دیوار 2 ساختمان / حبس جوان بندرعباسی + عکس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نجات معجزه آسای جوان ۳۳ ساله محبوس شده در بین دو مجتمع مسکونی خبرداد.
به گزارش رکنا، فرجام دانش در تشریح این خبر افزود: روز گذشته(۱۵ دی ماه) در حادثه ای معجزه آسا نیروهای خادم و بی ادعای آتش نشانی بندرعباس جوان۳۳ ساله ای را از مرگ حتمی نجات دهند.
وی با بیان اینکه ساعت ۱۳:۵۷ دقیقه ظهر گزاش سقوط از ارتفاع در ساختمان ۶ طبقه ای به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس اعلام شد، اضافه کرد: این جوان ۳۳ ساله بین دیوار دو مجتمع حبس شده بود، اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی و حضور به موقع در کمتر از ۹ دقیقه عملیات نجات و امداد به خوبی انجام شد.

نجات معجزه آسای جوان بندرعباسی از لای دیوار

دانش با اشاره به اینکه فرد مجبوس شده در ساعت ۱۴:۴۳ نیز نجات یافت، خاطرنشان کرد: به واقع این عملیات از جمله اقدامات نجات آسایی بود که در صورت عدم حضور به موقع ممکن بود حادثه ناگواری صورت بگیرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از شهروندان خواست علاوه بر رعایت نکات ایمنی نسبت به حضور و رفت و آمد در مناطق پرخطر یا امکان حادثه نیز مراقبت ها و هشدارهای ایمنی را سرلوحه کار قرار دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟