چندی قبل هم یک آپارتمان Apartment از همین راه به قیمت مناسب پیدا کردم.

خوشبختانه طرف های این خرید و فروش های مجازی آ دم های خوبی بودند و من با اعتماد کامل تصمیم گرفتم یک خودرو هم بخرم. سایت را بررسی کردم . باتوجه به افزایش قیمت ها هرکس قیمت دلخواه خودش را زده بود.

چند روزی پیگیر ماجرا بودم و سایت های مختلفی را جست و جو کردم، تا اینکه آ گهی فروش یک خودرو نظرم را به خودش جلب کرد. فروشنده قیمت مناسبی را پیشنهاد داده بود، به همین دلیل با فرد آ گهی دهنده تماس گرفتم. مالک خودرو با چرب زبانی از خودرواش تعریف و تمجید می کرد. او می گفت چه نیازی است به بنگاه برویم و پول اضافه برای تنظیم قولنامه به بنگاه دار بدهیم، خودمان عاقل و بالغ هستیم و کارها را تا مرحله سند زدن به صورت دستی انجام می دهیم.

البته او می گفت چون پول لازم است و از طرفی خودرواش چند مشتری دارد باید مبلغ ٢میلیون تومان به عنوان بیعانه بدهم. چون قیمت فروش گول زننده بود از آن مرد خواستم دست نگه دارد و خودرو را به من بفروشد. دستپاچه شده بودم بلافاصله شماره کارت بانکی اش را گرفتم و مبلغ مورد نظر را برایش کارت به کارت کردم. چون همان روز اسباب کشی به خانه جدید داشتم با خیال راحت سرگرم کارم شدم.

با خودم می گفتم روز بعد برای تحویل خودرو و تعویض پلاک می روم اما تا به خودم آ مدم متوجه شدم فروشنده پس از دریافت مبلغ بیعانه آ گهی فروش را از روی سایت حذف کرده است . هر چه به شماره تلفنش زنگ زدم جوابم را نمی داد.

مانده بودم چکار کنم، شکایت کردم و به پلیس فتا آ مدم و با گزارش موضوع خواستار پیگیری سریع پرونده شدم. نمی دانم او سر چند آ دم ساده لوح دیگر مثل مرا کلاه گذاشته است. اما چیزی که واقعیت دارد این است که با اعتماد بیجا اشتباه کردم و دچار مشکل شدم.

خوشبختانه کارشناسان پلیس فتای خراسان رضوی به سرنخ هایی دست یافته اند و امیدوارم به زودی متهم پرونده شناسایی و دستگیر شود. اما از تمام کسانی که این ماجرا را می خوانند خواهش می کنم مراقب باشند و به فضای مجازی و به خصوص سایت های خرید و فروش کالا و وسایل مختلف اعتماد نکنند چون ممکن است مثل من دچار مشکل شوند و هم مالشان بروند و هم دستشان در پوست گردو قرار بگیرد. تحقیقات پلیس Police فتا درباره ادعای این شهروند ادامه دارد .

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 8 ساله بعد از تماشای فیلم غیر اخلاقی / 5 پسر زیر 14 سال دستگیر شدند

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

دختر جوان با لباس عروسی به مراسم خاکسپاری داماد رفت !

مرد شیطان صفت اعدام شد / او دختر 7 ساله را به خانه متروکه برده بود

حجله پنهانی عروس 50 ساله با مهران 23 ساله لو رفت

این حکم قاضی عروس های اصفهانی را به آرزویشان رساند + عکس

راحله به جای شوهرش از مرد دیگری باردار شد!

مادرم قبل ازدواجم با سیاوش با شوهرم همخوابی کرده بود !

تجاوز شنیع به دختر جوان زیر دوش حمام!

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / خانم منشی همخوابی را می دید + عکس

 

کدخبر: 413904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟