بازداشت 3 شرور فراری در اصفهان / 2 جوان را چاقو چاقو کرده بودند

به گزارش رکنا، محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین ساعات ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ واحد گشت کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آنها دستور توقف می‌دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: مأموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری ۲ نفر از این افراد مجروح و ۳ نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه کش کشف شد.

سردار هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.

وی عنوان کرد: با اطلاعات بدست امده بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب ۳ تیم جداگانه به مکان‌های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مأمور قانون عبور کند حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مأمور قانون متحمل خواهد شد.

کدخبر: 983559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟