طراحی سایت با  قالب وردپرس و افزونه وردپرس اورجینال تم آف

افزونه های وردپرس

توسعه دهندگان مختلف در سراسر جهان می توانند افزونه های وردپرس یا قالب های وردپرس را به طور مستقل و برای نیازهای مختلف طراحی کنند. به همین دلیل تنوع و گستردگی محصولات وردپرس در دسته افزونه ها بسیار زیاد است. فرض کنید برای افزودن یک ویژگی به سایت خود باید یک افزونه وردپرس آماده کنید.  معیارهای انتخاب افزونه وردپرس تم آف (https://themeoff.ir) چیست؟ علاوه بر هویت سازنده محصول، اختیارات ارائه دهنده آن نیز مهم است و در انتخاب محصول باید مراقب این موضوع باشید. همچنین تعداد فروش و استقبال سایر کاربران از افزونه های وردپرس ملاک خوبی برای اطمینان از آن است.

انواع افزونه های وردپرس

برخی از پرکاربردترین افزونه های وردپرس در زیر توضیح داده شده است

وردپرس

افزونه فروشگاه وردپرس ( افزونه های ووکامرس )

ابزارها و افزونه های زیادی برای ایجاد فروشگاه آنلاین در سایت های وردپرسی وجود دارد. شما می توانید تمام افزونه های WooCommerce را در دسته افزونه فروشگاه WooCommerce مشاهده کنید. افزودن قابلیت صورتحساب، لغزنده تخفیف، ماژول نمودار تغییر قیمت تنها چند نمونه هستند.

افزونه صفحه ساز وردپرس

یکی از ویژگی های قابل توجه وردپرس ایجاد صفحات گرافیکی جذاب بدون یک خط کدنویسی است. پلاگین های صفحه ساز به شما امکان سفارشی سازی صفحات سایت را می دهند. بهترین صفحه سازهای وردپرس به همراه افزونه های آنها را می توانید در دسته بندی افزونه های صفحه ساز مشاهده کنید. با استفاده از افزونه های صفحه ساز و افزونه های آنها می توانید صفحات حاوی متن، انیمیشن، اسلایدر محصولات، بنرهای تبلیغاتی، گالری ها و … را در صفحات سایت خود قرار دهید یا عناصر موجود را ویرایش کنید.

افزونه فرم ساز وردپرس ( افزونه فرم ساز )

شما از فرم ها برای ارتباط با کاربران خود و جلب اعتماد آنها استفاده می کنید، بنابراین فرم ها یکی از عناصر ضروری در سایت شما هستند. افزونه های فرم ساز زیادی برای ایجاد فرم های عضویت، تماس با ما، فرم های مشاوره و عضویت چند مرحله ای وجود دارد که می توانید در دسته بندی افزونه های فرم ساز مشاهده کنید. با استفاده از این افزونه ها می توانید به راحتی هر فرم دلخواه خود را بسازید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. معروف ترین افزونه های فرم ساز را می توان به افزونه گرویتی فرم اشاره کرد.

افزونه های سئو وردپرس ( افزونه سئو وردپرس )

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مهمترین مسائلی است که مدیران و صاحبان سایت با آن مواجه هستند. موضوع سئو بسیار گسترده است و رعایت نکات بهینه سازی می تواند به یافتن جایگاه بهتر در موتورهای جستجو کمک کند. یکی از راه حل های مناسب برای این منظور استفاده از افزونه های سئو می باشد که در این میان افزونه yoast seo با به روز رسانی های مداوم و با در نظر گرفتن الگوریتم های گوگل جایگاه ویژه ای دارد. در دسته افزونه های بهینه سازی، علاوه بر افزونه Yoast SEO، نمونه های دیگری نیز برای ایجاد کدهای طرحواره، کش و بهبود سرعت سایت، بهینه سازی پایگاه داده و … وجود دارد که سایت وردپرسی شما را در شرایط عملکرد بهتری قرار می دهد. یکی دیگر از افزونه های مهم سئو افزونه رنک مث است .

سایر افزونه های وردپرس (افزونه Utilities)

افزونه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت لیست کاربران، ورود/عضویت، ثبت نام با شماره موبایل و … استفاده کنید که این افزونه ها تحت عنوان افزونه های کاربردی و پروفایل در دسترس کاربران قرار می گیرند. افزونه های امنیتی سایت نیز افزونه های مفید و مهمی هستند. شما می توانید از این افزونه ها برای محافظت از سایت وردپرس خود در برابر حملات brute force و مشاهده اعلان های امنیتی استفاده کنید. یا برای بهتر شدن و افزایش سرعت سایت از افزونه wp rocket می توان استفاده کردو

قالب وردپرس

قالب وردپرس  ظاهر و احساس سایت شما را نشان می دهد. با استفاده از قالب وردپرس تم آف  می توانید طراحی و ظاهر سایت و همچنین نحوه چیدمان عناصر مختلف در صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. هنگام شروع کار با وردپرس، ضروری است که بدانیم موضوع وردپرس چیست و چگونه اجزای آن با هم کار می کنند.

تغییر یک قالب ظاهر سایت شما را در سمت کاربر یا قسمت جلویی تغییر می دهد. قسمت جلویی در واقع قسمتی از سایت شما است که توسط کاربران مشاهده می شود، به عبارت دیگر شما می توانید با تغییر قالب سایت وردپرس آنچه را که بازدیدکنندگان سایت شما در سایت خود می بینند تغییر دهید.

نکته بسیار جالب در مورد قالب های وردپرس این است که هزاران قالب وردپرس رایگان در مخزن قالب وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی سایت خود به صورت رایگان استفاده کنید، اگرچه بسیاری از وب مسترها تم ها را ترجیح می دهند از تم های غیر رایگان وردپرس یا تم های سفارشی وردپرس برای این موضوع استفاده کنید.

تم آف

تم آف بهترین مرجع خرید قالب وردپرس اورجینال، فارسی و همچنین خرید افزونه وردپرس و ارائه دهنده خدمات وردپرس است. این پلتفرم، دارای طیف گسترده‌ای از قالب‌های وردپرس و همچنین افزونه‌هایی است که نیازمندی انواع کسب و کارها را به خوبی پوشش داده است. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین عناصر سایت شما امنیت آن است. قالب‌های ارائه شده در تم آف (ThemeOff.ir)، به صورت مداوم به روز رسانی و رفع اشکال می‌شوند. با به روز رسانی قالب‌های خود، شما می‌توانید تمامی باگ ها و مشکلات امنیتی را برطرف کرده و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دست پیدا کنید همچنین مجموعه تم آف خدماتی مانند طراحی سایت، سئو نیز انجام می‌دهد و شما می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت و سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو مانند گوگل) با بهترین بازدهی به ما بسپارید. شما می‌توانید در تم آف به راحتی دانلود قالب وردپرس را انجام دهید. قالب‌های متنوع دیگر در زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاملاً متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد. چند مورد معرفی شده تنها برخی از این قالب‌های وردپرس آماده بودند. چه کاربر تازه کار وردپرس باشید، چه مدیر یک فروشگاه یا شرکت، وب سایت تم آف (ThemeOff.ir) برای شما بهترین و با کیفیت ترین قالب‌ها را با قیمت و پشتیبانی مناسب آماده کرده است. خرید قالب سایت بهترین راهکار برای شما است و بهترین قالب وردپرس در تم آف جستجو کنید. در واقع تم آف بهترین سایت خرید قالب وردپرس است.سایت های زیادی در زمینه فروش قالب و افزونه وردپرس کار میکنند مانند  themeforest.net ,   envato.com themeoff.ir و... ولی در ایران میتوان گفت تم آف https:themeoff.ir بهترین ارائه دهنده محصولات وردپرسی می باشد.

ارتباط با پشتیبانی تم آف: ۰۹۱۷۰۶۲۰۰۱۰

ایمیل پشتیبانی: themeoff.ir@gmail.com

منبع  مقاله: https://themeoff.ir

کدخبر: 865795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟