خرید، نصب و قیمت ترمووال + ایده های تی وی وال

 

ترمووال پشت تی وی و تلویزیون

از پرطرفدارترین کاربرهای چوب ترموود، ترمووال می باشد که برای دیزاین و دیوارپوش پشت تی وی و تلویزیون بکار برده می شود که بسیار چشمگیر بوده و بر زیبایی دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد. ترمووال در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می گردد که بسته به نوع دکوراسیون، بصورت مینیمال بر روی دیوار پشت تلویزیون، نصب می گردد. استفاده از تی وی وال موجب متمایز شدن این دیوار با دیگر دیوار های محیط می گردد. استفاده از ماربل شیت در کنار تی وی وال، جلوه منحصر به فردی را که ترکیبی از متریال های چوب و سنگ است را خلق می کند.

ترمووال چگونه تولید می شود؟

ترمووال از چوب ترموود تولید می شود که روش تولید آن به این صورت می باشد که به منظور افزایش مقاومت و پایداری چوب در برابر شرایط محیطی، چوب را در کوره های مخصوص در دمای بالا (معمولاً بین ۱۹۰-۲۱۰ درجه سانتیگراد) قرار می دهند که این فرآیند باعث تغییر ساختار چوب می‌شود، که منجر به بهبود ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آن می‌شود.

ترموود دارای ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، عدم لانه گزینی حشرات، مقاوم در برابر جذب رطوبت، عدم رشد قارچ و کپک و ... می باشد. همچنین، این فرآیند باعث تغییر رنگ چوب به یک رنگ قهوه‌ای تیره می‌شود که به زیبایی طبیعی چوب می افزاید. استفاده از ترموود در نمای ساختمان‌ها، دکوراسیون داخلی و دیگر محصولات به عنوان یک جایگزین مقاوم و پایدار به جای چوب طبیعی استفاده می گردد که هم از زیبایی طبیعی چوب برخوردار بوده و هم معایب چوب معمولی را ندارد.

دیوارپوش ترموود

ویژگی ها و مزایای ترمووال

ترمووال به عنوان یک جایگزین مقاوم و زیبا برای چوب طبیعی در مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مزایای فراوانی است. در زیر به برخی از مزایا و موارد مهم استفاده از ترمووال اشاره می‌کنیم :

1. مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی : ترمووال دارای مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، حشرات، تغییرات دما و رطوبت است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا ترمووال به عنوان یک ماده مقاوم و پایدار در برابر عوامل محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

2. عدم ایجاد حساسیت : با توجه به اینکه ترموود یک متریال طبیعی می باشد و در تولید آن هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است، از بروز حساسیت و ناراحتی در افراد جلوگیری می نماید.

3. زیبایی طبیعی : ترمووال دارای زیبایی و جذابیت طبیعی چوب است که به دکوراسیون داخلی ساختمان جلوه خاصی می‌بخشد. انواع مختلف رنگ‌ها و طرح‌ها در ترمووال به شما این امکانات را می‌دهد که بسته به رنگ بندی دکوراسیون داخلی خود، امکان اجرای تی وی وال با انواع طرح ها را داشته باشید.

4. عمر طولانی : به دلیل مقاومت بالا و عدم حساسیت به تغییرات محیطی، ترمووال دارای عمر طولانی و دوام بیشتری نسبت به چوب طبیعی بوده و در مجاورت با آب و رطوبت به راحتی دچار ورم کردگی و پوسیدگی نمی گردد.

5. عایق حرارتی و صوتی : ساختار چوبی ترمووال به آن امکان می‌دهد تا به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل کند و کنترل دما و کاهش صدای خارجی را فراهم آورد و از انعکاس صدا جلوگیری کرده و در کاهش صدا های مزاحم نقش موثری دارد.

6. رنگ پذیری : ترمووال دارای قابلیت رنگ پذیری بوده و به راحتی می توان آن را توسط رنگ ترموود رنگ آمیزی نمود.

ترمووال پشت تی وی

کاربرد ترمووال

ترمووال یک نوع متریال دکوراسیون داخلی است که از چوب ترموود ساخته می‌شود و به عنوان پوشش دیواری در فضاهای مختلف داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متریال به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، از جمله زیبایی طبیعی چوب، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و قابلیت ترکیب با نورپردازی، بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است.

1. دیوار تلویزیون (تی وی وال) : استفاده از تایل‌های ترمووال یک پس‌زمینه شیک و گرم که با ترکیب نورپردازی مخفی همراه است را ایجاد می کند. یک نقطه زیبا در اتاق نشیمن می تواند بر زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار موثر باشد.

2. ورودی منزل : نصب ترمووال در ورودی منزل، یک حس استقبال گرم و دلپذیر را ایجاد می کند.

3. فضای رختکن : از ترمووال برای دیوارهای رختکن به منظور ایجاد یک فضای زیبا و دلنشین با ترکیب نورپردازی، بکار برده می شود.

4. دیوار اتاق خواب و پشت تخت : از ترمووال می توان برای دیزاین دیوار پشت تخت خواب و ایجاد یک پس‌زمینه زیبا و گرم که همراه با نورپردازی است، استفاده نمود که یک حس آرامش و راحتی را در هنگام خواب ایجاد خواهد کرد.

تی وی وال

خرید و قیمت ترمووال

گروه نما آلومینیوم به عنوان تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع مدل‌های ترمووال پشت تی‌وی، محصولات خود را بدون واسطه و با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ترمووال‌ در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع عرضه می شوند و می‌توانند با سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی شما سازگار شوند. قیمت ترمووال بسته به نوع چوب به کار رفته و اندازه پنل‌ها متغیر می‌باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت ترمووال با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید :

وب سایت : www.namaaluminium.com

تلفن تماس : 09122866451 - 09190307280

 

کدخبر: 1005082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟