اشراف اطلاعاتی پلیس فضای مجازی را برای مجرمان ناامن کرده است

به گزارش رکنا از گلستان؛ صبح امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مسئولان در ستاد انتظامی گلستان برگزار شد.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس است.

فرمانده انتظامی گلستان در این آئین اظهارکرد: اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی بر محدوده های جغرافیایی و فضای مجازی، محیط ناامن و غیرقابل تحملی را برای مجرمان ایجاد کرد.

سردار محمدسعید فاضل دادگر افزود: تلاش می‌کنیم تاکید رهبر معظم انقلاب برای تسری اقتدار و رحمت را به عنوان یکی از مسوولیت‌های مهم نیروی انتظامی در دستور کار قرار دهیم و نگذاریم بر امنیت کشور خدشه وارد شود.

فاضل دادگر با تقدیر از رفتار هوشمندانه مردم در آشوب‌های اخیر و وارد نشدن به جمع اغتشاشگران گفت: نیروی انتظامی همانند همیشه امید مردم خواهد بود و تلاش خواهد کرد با بصیرت و اخلاص مجاهدت بی‌وقفه از مال و جان و ناموس و آبروی مردم حفاظت کند.

169889807

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان هم در مراسم صبحگاه هفته ناجا، اظهار داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تجاوز و نفوذ به مرزهای عقیدتی و فکر و دل جامعه ما هستند و یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: دشمنان می‌خواهند بنیان‌های اعتقادی نسل جوان ما را سست کنند و توانمندی، اقتدار و امانتداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سبب شده که ملت ایران امنیت اجتماعی و عمومی همراه با آرامش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای حفظ امنیت از همکاری و مشارکت مردم استقبال کرده و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت همه نیروهای مسلح باشیم تا توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشته باشد.

زواریی/گلستان

کدخبر: 831283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟