حقوق راننده‌های اتوبوس علی الحساب پرداخت شد/ نزدیک 300 نفر در اعتراضات رانندگان اتوبوس حضور داشتند

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی مشکل راننده‌های اتوبوس به مصوبه‌ای از شورای عالی کار برمی‌گشت که قانون، نقض ضمنی شده بود.

شهردار تهران افزود: این شائبه ایجاد شده بود که حق قانونی آن ها در حال تضییع شدن است که توضیح دادیم این‌طور نیست و برای اینکه وظیفه خود را انجام داده باشیم حقوقشان را به صورت علی‌الحساب پرداخت کردیم‌.

زاکانی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰۰ نفر به این موضوع اعتراض داشتند و بقیه رانندگان ارائه خدمت می‌کردند و از روز گذشته هم روند خدمت‌رسانی‌ عادی شده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت برخی افراد در این زمینه یادآور شد: برخی افراد اعتراضات را ساماندهی می‌کردند که پس از برخورد با آن ها موضوع خاتمه یافت.

شهردار تهران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در خصوص مشکلات مربوط به پله‌های برقی مترو و بی آر تی گفت: پله‌های برقی ۵۰۰ تا بود که فرسودگی داشت و آن را تعطیل کردیم تا بتوانیم ایمنی را به وجود آوریم که بخش عمده آن ها تعمیر شده‌اند و تعداد دیگری نیز در روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.  

زاکانی در خصوص توسعه ناوگان اتوبوسرانی نیز توضیح داد: دو هزار و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل گرفته‌ایم که بخشی فرسوده بود و امسال در برنامه خود ۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه در حال آماده‌سازی و خرید داریم.

کدخبر: 781906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟