محمدی : قراردادهای رسانه‌ای منطبق بر مقررات و سیاستهای شهرداری بود/ اخبار منتشر شده در مورد قراردادهای توئیتری با اشخاص کذب است

رکنا: محمدی،رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در خصوص اخبار منتشر شده در مورد قراردادهای توئیتری شهرداری با اشخاص برای انتشار اخبار گفت: خرسندیم که فرآیند قراردادها در این مجموعه شفاف سازی شد و بر این اساس شهروندان و رسانه‌ها می‌توانند عملکرد شهرداری تهران را نقد کنند و بدانند بیت المال چگونه هزینه می‌شود.طبق قانون شهرداری تهران به شرکت پیام رسا این اجازه را داده است که طبق مصوبه هییت مدیره در معاملات خرد و کلان هنری و تبلیغی علاوه بر مناقصه از مسیر ترک تشریفات کند اقدام کند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا ؛رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ادامه افزود : این فعالیت‌ها عموما خاص هستند و اساسنامه‌ای شرکت پیام رسا دارد که در آن درج شده است که فعالیت‌های تبلیغاتی و هنری به تشخیص هیات مدیره و یا با فراخوان بین کسانی که بتوانند کار را انجام دهند (زمانی که افراد محدودی شرایط انجام خدمت را دارند) می‌توانند ترک تشریفات برایشان انجام بشود که البته این مسیله خود تشریفاتی دارد که با گزارشی توجیهی همراه است.

محمدی گفت : مثلا در یکی از این قراردادها بیان شده است که برای شبکه اجتماعی توئیتر برای یک فرد مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان داده شده است که این موضوع از اساس دروغ است که چنین چیزی نه ممکن و نه معقول است و قانونی نیست. قرارداد فوق الذکر برای توزیع تعدادی اخبار مشخص در سال طبق تعرفه های مصوب بوده است.در شهرداری تهران از دهه هفتاد این شرکت تبلیغاتی با همین مکانیزم مشغول به فعالیت است و بسیاری از اقدامات آن مورد سوال بوده و متاسفانه بدلیل عدم دسترسی رسانه‌ها هیچ‌گاه شفاف نشده و رسیدگی هم نشده است. اما امروز ما به صورت شفاف همه قراردادها و مقررات را در دسترس قرار میدهیم تا علاوه بر نهادهای نظارتی عموم شهروندان هم بررسی کنند و نظرات خود را بگویند.

وی در پایان تاکید داشت : چون رسانه ملی با ما همکاری نداشت نتوانستیم بسیاری از فعالیت‌های مدیریت شهری بویژه در حوزه تغییر ریل را به خوبی اطلاع رسانی کنیم. اما حداکثر توان خود را در شرایطی که مردم از نظر فکری و معیشتی نسبت به عملکرد کل حاکمیت نقد داشتند را برای تبیین ریل جدید مدیریت شهری بکار گرفتیمآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 701910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟