تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور 1400

کنکور 1400 در سال آینده برگزار خواهد و مهلت ثبت نام دوباره تمدید شد.

به گزارش رکنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه‌ نهم اسفند ماه جاری مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مجددا تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مهلت به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۱۳ اسفند برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، تمدید شده و داوطلبان تا روز شنبه ۱۶ اسفند جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: متقاضیان ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه مندرج در اطلاعیه نهم اسفند و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

زرین خاطر نشان کرد:ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی گفت: در تمامی تاریخ های اعلام شده توسط سازمان برای ثبت نام که به صورت رسمی از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده و می شود، هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام وصول نشده و نخواهد شد.

گفتنی است پیش از این مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اسفند تمدید شده بود./ایسنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟