موج چهارم کرونا بهانه ای برای گرانی اقلام اساسی مردم نشود!

کرونا و موج چهارم اوج گیری کووید-19 در آستانه عید نوروز ن گرانی هایی را در پی دارد که باعث گرانی های بیشتر شود.

به گزارش رکنا، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات همکاران زحمتکش فروشگاه های زنجیره ای شهروند و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام شیوع کرونا در جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان ارزنده بود، لذا شایسته است تلاش این بخش ها مورد توجه قرار گیرد تا در آستانه نوروز سال 1400 مهار گرانی نیز تلاش بیشتری صورت گیرد و با عنایت به خطرات احتمالی طغیان موج چهارم کرونا با انگیزه و دقت اهتمام بیشتری به ارائه خدمات همت گمارند .

سید محمود میر لوحی در جریان دویست و هفتاد و سومین جلسه شورا و در تذکری خطاب به وزیر صمت، وزیر بهداشت و شهردار تهران خواهان تقدیر و تشکر از همکاران خدوم فروشگاه های زنجیره ای شهروند و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شد و گفت: همکاران و شهروندان در جریان هستند سال گذشته در اسفند98 و فروردین 99چه فضای پر اضطرابی را کرونا وجود آورد تا تهیه اقلام مورد نیاز مردم را دچار مشکل کنند.

وی ادامه داد: اما فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار مسئولانه در دفاع از شهروندان و مردم ایستادند و در تامین اقلام عمومی شهر همت گماردند همچنان که تاکون 186 همکار ما در شهروند به این بیماری منحوس مبتلا شده اند اما باز لحظه ای از وظایف خود غفلت نکردند تا اقلام مورد نیاز شهروندان تامین شود. ولی خدمات این عزیزان در کنار تولید کنندگان بخش کشاورزی و غذایی و مایحتاج مردم به خوبی دیده نشده است .

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران افزود: از وزیر صمت، وزیر بهداشت و آقای حناچی شهردار تهران می خواهم ضمن اینکه از همکاران این دو بخش تشکر شود چرا که این ها زحمت مسئولانه و دلسوزانه ای انجام دادند، در آستانه نوروز 1400 که دوباره دست هایی از آستین بیرون آمده و با شروع نگرانی ها از موج چهارم بیماری باز تلاش می کنند تا بازار را ملتهب کنند و اقلامی نظیر میوه و مرغ را گران کردند، از این اعمال جلوگیری به عمل آورند.

میر لوحی گفت: شایسته است تلاش این بخش ها مورد توجه قرار گیرد تا در آستانه نوروز سال 1400 مهار گرانی نیز تلاش بیشتری صورت گیرد و با عنایت به خطرات احتمالی طغیان موج چهارم کرونا با انگیزه و دقت اهتمام بیشتری به ارائه خدمات همت گمارند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟