کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار با محوریت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت 2 روز عملیاتی شد پلیس امنیت عمومی مشهد با پشتیبانی کلانتری‌ها با کار گسترده اطلاعاتی تعدادی از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، تصریح کرد: در این راستا ضمن دستگیری 14 متهم 19 قبضه انواع سلاح غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه، 32 قبضه انواع سلاح سرد، 5 عدد افشانه فلفلی، 3 عدد شوکر کشف و 3 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان با اشاره به اینکه سلاح یکی از مولفه‌های ناامن ساز و زائل کننده امنیت و احساس امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با رویکرد اشراف و تسلط اطلاعاتی تداوم دارد و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز باید احساس ناامنی کنند و این افراد بدانند برابر قانون، هر فردی که به طور غیرمجاز سلاح جنگی یا سلاح شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری یا نگهداری و حمل کند، برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

کدخبر: 995288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟