برای تابستان قصد خرید کولر گازی گری دارید؟

 

تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی گری

شرکت گری یک شرکت آمریکایی است که به دلیل هزینه های بالا اولین کارخانه خود را در سال 1991 در چین تاسیس کرد. بعد از گذشت حدود 3 دهه، شرکت گری در بیش از 200 کشور دنیا محصولات خود را به فروش رسانده و به بازار عرضه کرده است.

شرکت گری سالانه بیش از 600 میلیون دستگاه تهویه مطبوع مانند کولر گازی در بازار به فروش می رساند که عدد قابل توجهی است. با استناد به این عدد و ارقام متوجه خواهید شد که کیفیت کولر های گازی گری بسیار خوب بوده و چقدر در بازار محبوب شده است.

کولر گازی گری ساخت کجاست؟

در هنگام بررسی کیفیت کولر گازی گری، یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود شرکت و کشور سازنده آن است. بسیار واضح است که میان کشور سازنده و کیفیت محصول ارتباط مستقیمی وجود دارد به همین دلیل باید بگوییم که اصالت کولر گازی گری متعلق به کشور آامریکا است اما به دلیل گران بودن نیروی کار در کشور آمریکا، این شرکت ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرده است.

کولر گازی گری چه امکاناتی دارد؟

اگر قصد دارید برای منزل و یا سایر اماکن تجاری و اداری کولر گازی گری بخرید، ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که کولر گازی گری چه امکانات و ویژگی های ویژه ای دارد. کولرهای گازی گری دارای موتورهای اسکرول و روتاری هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و به دو شکل اینورتر دار و بدون اینورتر در بازار عرضه می شوند.

کولرهای گازی گری از کم مصرف ترین کولرهای گازی موجود در بازار هستند و شما می توانید در روزهای گرم سال با خیال راحت از سرمای مطبوع این کولر گازی لذت ببرید.

قدرت پرتاب باد در کولر گازی های گری بسیار عالی است و اگر ظرفیت کولر گازی گری با متراژ محیط هماهنگی لازم را داشته باشد، متوجه خنک سازی عالی محیط توسط این کولر گازی خواهید شد.

آیا کولر گازی های گری در مناطق گرمسیر پاسخگوی نیاز هستند؟

با خرید کولر گازی گری با موتورهای T1 ,T3 که از مدل اینورتر می باشند، می توانید در آب و هوای مختلف مخصوصا مناطق گرمسیری از آنها استفاده کنید. کولر گازی های گری با تکیه بر تکنولوژی های نوین و جدید، با مناطق مختلف و آب و هوای گوناگون سازگار هستند.

 

خرید کولر گازی گری از گری لند

نمایندگی فروش کولر گازی گری در تهران

به منظور خرید کولر گازی گری اصل با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید مجموعه گری لند را انتخاب کنید چرا که این نمایندگی فروش کولر گازی گری در تهران به صورت تخصصی در این زمینه کار می کند.

کولر گازی

آیا کولر گازی های گری دارای گرمایش هستند؟

کولر گازی های گری در مدل های مختلفی تولید شده اند که هم به صورت گرمایشی و هم به صورت ترکیبی گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار می گیرند. متناسب با نیاز خود می توانید مدلی را انتخاب کنید که تنها قابلیت گرمایشی داشته باشد و یا فقط سرمایش داشته باشد.

کولرگازی های گری در چه ظرفیت های تولید میشوند؟

کولر گازی های گری از ظرفیت 12000 تا 36000 و در مدل های ایستاده از 36000 به بالا تولید شده اند که با توجه به متراژ محیط انتخاب و خریداری می شوند.

چرا کولر گازی گری بخریم؟

از میان این همه برند کولر گازی موجود در بازار این سوال برای افراد پیش می آید که چه مارکی کولر گازی خوب است؟ میزان مصرف انرژی کولرگازی های گری کم است و اغلب محصولات این شرکت رتبه انرژی ++A و یا +++A دارند. یک کولر گازی مناسب نباید مصرف برق بالایی داشته باشد.

کولرهای گازی گری دارای قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند. همچنین موتور کولرهای گازی گری در دو نوع T1 و T3 تولید شده که در هر شرایط آب و هوایی می تواند گزینه مناسبی باشد. همین ویژگی می تواند بسیار به شما در هنگام خرید کمک کند.

کولرهای گازی گری دارای تکنولوژی برتر و کیفیت بالا هستند، برای مثال کیفیت ساخت و امکانات کولر گازی گری 18000 با کولر گازی گری 36000 تفاوتی آنچنانی ندارد و هر دو دارای ویژگی های کارآمد می باشند.

بهترین مدل کولرهای گازی گری

از نظر کیفیت کولر های گازی مدل S4’MATIC-J24H1 با ظرفیت 24000 و مدل S4’MATIC-J18H1 با ظرفیت 18000 بسیار مناسب هستند.

این مدل از کولرهای گازی گری، طرفداران بسیاری دارد و از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

  • برخورداری از دو عملکرد سرمایش و گرمایش

  • فیلتر قابل شست و شو

  • دارای کمپرسور روتاری

  • قابلیت ایجاد رطوبت زدایی

  • دارای ریموت کنترل

  • فیلتر پلی پروپیلن

از نظر ارزان بودن کولر گازی گری می توان به مدل کیو فورمتیک Q4 matic با ظرفیت 12000 اشاره کرد که دارای ویژگی های زیر است:

  • قابلیت سرمایش

  • دارای کمپرسور روتاری

  • قابلیت تشخیص دما و روشن شدن مجدد به صورت خودکار

  • قابلیت رطوبت زدایی

گران ترین کولر گازی گری نیز مدل ایستاده T2’MATIC-H55H3 می باشد که بسیار پیشرفته است و دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • برخورداری از دو عملکرد سرمایش و گرمایش

  • مناسب 80 تا 110 متر مربع

  • برق مصرفی 3 فاز

  • قابلیت کارکرد در مناطق معتدل و حاره ای

  • مجهز به پنل باز و بسته شونده قابل شستشو

  • مجهز به فیلتر پلی پروپیلن قابل شستشو

  • دارای کمپرسور روتاری

کولر گازی دیواری گری

کولر گازی گری را در مدل های مختلف اینورتر یا بدون اینورتر، T1 یا T3 ، به صورت عملکرد فقط سرمایشی و یا سرمایشی و گرمایشی خریداری کرد.

کولر گازی های دیواری گری زیر شامل اینورتر می باشند:

کولر گازی گری مدل آی کول اچ Icool H

کولر گازی گری مدل آی کول لومو Icool Lomo

کولر گازی گری مدل بورا Bora

کولر گازی گری مدل پلار Polar

کولر گازی گری مدل آی سیو I Save

کولر گازی گری مدل GWH

و مدل های بدون اینورتر شامل موارد زیر هستند:

کولر گازی گری مدلS4 matic 

کولر گازی گری مدل R4 matic

کولر گازی گری مدل GWH

کولر گازی گری مدل اکسنت Accent

کولر گازی گری مدل G4 matic

در بعضی از مدل ها مانند کولر گازی اس فور متیک و جی فور متیک، عدد فور یا همان 4 نشان دهنده گاز 410 می باشد.

جدیدا گازهای استفاده شده در سیستم های کولر گازی گری از نوع R410 یا R32 می باشد که کارایی گاز R410 در ایران بیشتر از R32 می باشد.

 

کدخبر: 998621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟