احداث ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در شهر

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه‌سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی، تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شده است.

او با بیان اینکه دو جایگاه از این ایستگاه‌ها که جانمایی آنها قطعی شده در خیابان فرایبورگ و در محدوده میدان بزرگمهر در دست احداث قرار گرفته است، افزود: تامین بخشی از زیرساخت‌های این دو ایستگاه بر عهده شهرداری و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده شرکت مپنا است.

حملمعاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها تا شش سال توسط شرکت مپنا انجام می‌شود و پس از آن به شهرداری، شرکت مپنا و یا هر شرکت دیگری سپرده می شود.

او با تاکید بر ضرورت احداث سایر ایستگاه های موردنظر برای جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی گفت: احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی، در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم با وسایل نقلیه برقی، نحوه شارژ آن‌ها و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی انجام شده است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 993261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟