مرگ همزمان 4 بوشهری در شب گذشته / زن و مرد زنده سوختند+ جزئیات

مرگ 4 بوشهری در شب گذشته رخ داد. مرگ این 4 بوشهری در 2 حادثه تلخ رخ داد . مرگ این 4 بوشهری در 2 حادثه جداگانه بود که در شهرشتان تنگستان و دیر جان باختند.سرهنگ مزارعی درباره مرگ 4 بوشهری توضیح داد.

سرهنگ مزارعی، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت:طی ۲ حادثه رانندگی شب گذشته در محور های مواصلاتی شهرستان های تنگستان  و دیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

 به گزارش رکنا، در ساعت ۲۱ شب گذشته مورخ ۶ تیر ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت ۲ دستگاه خودرو سواری در محور ساحلی شهرستان "تنگستان" محدوده روستای "باشی" به سمت روستای "رستمی"سریعا گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

زنده  سوختن زن و مرد بوشهری

در این حادثه، یک دستگاه وانت تندر ال  ۹۰ (شوتی) به علت انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمعنه با یک دستگاه خودرو پژو پارس که راننده آن یک نفر خانم بوده برخورد که هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده و رانندگان آنها به علت آتش گرفتن جان خود را از دست می دهند.

در دو حادثه رانندگی ۴ نفر جان خود را از دست دادند

 حادثه دیگری مبنی بر  واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل کالا در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته مورخ ۶ تیر ماه در محور "دوراهک" به "آبدان" نرسیده به روستای "لوحک" شهرستان "دیر" رخ داد.

کدخبر: 700475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟