آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است / ویدئو

بیوگرافی

فرزاد فرزین ، خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. او در تاریخ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. فرزاد فرزین پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه آزاد تهران با مدرک لیسانس در رشته مدیریت صنعتی، کلاس سلفژ را شروع کرد. او در طول مسیر حرفه‌ای خود، به عنوان یک خواننده و همچنین بازیگر در صنعت هنر فعالیت می‌کند.فرزاد فرزین به عنوان یک مبتدی در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۶ سالگی به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شد. اما از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود، به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کرد و به گروه موسیقی کروز پیوست. در این گروه، به عنوان آهنگساز نیز حضور داشت. اما پس از جدایی از گروه، فرزاد فرزین به فعالیت مستقل پرداخت و در سال ۱۳۸۳ آلبوم "شراره" را منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.در سال ۱۳۸۵، وقتی فرزاد فرزین ۲۵ ساله بود، برای اولین بار در فیلمی به نام "پسران آجری" به کارگردانی مجید قاری زاده، در نقش یک خواننده بازیگری تجربه کرد.

فرزاد فرزین

بعد از آن، او تجربه‌های مختلفی را در تله‌فیلم‌های مختلف داشت و به واسطه حضور در سریال " عاشقانه " در سال ۹۵ به کارگردانی منوچهر هادی، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

در سال ۹۸، فرزاد فرزین در سریال "مانکن" حضور موفقی را تجربه کرد و در سال ۹۹ نیز در سریال‌های " ملکه گدایان " و " گیسو "، دوباره در شبکه نمایش خانگی حضور داشت.

سریال « قطب شمال » به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کدخبر: 992125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟