فیلم تیر اندازی وحشت آفرین در اتوبان امام علی(ع) تهران + علت و جزئیات

به گزارش رکنا :  خودروی پژو پرشیا دزدان حرفه ای خانه های تهران در اتوبان امام علی ( ع) مورد ظن  ماموران گشت پلیس قرار گرفتند،که بعد از تعقب و گریز خیابانی در خیابان  شهید مدنی و روبه روی ایستگاه مترو فدک پس از تیر اندازی های هوایی و مستقیم  بازداشت شدند یکی از این دزدان هدف گلوله پلیس قرار گرفته است .

بنا بر این گزارش این تعقیب و گریز در ساعت 18: 35 عصر امروز سه شنبه 25 اردبیشهت ماه 1403 رخ داد که پس از دستگیری مظنونان در بازرسی از خودرویشان تجهیزات سرقت از خانه کشف شد و تحقیقات  از این دزدان که مسلح نبودند ادامه دارد


اطلاعیه جدید پلیس

تیراندازی منجر به دستگیری سارقین منزل در شرق تهران در ساعت 1835 روز سه شنبه مورخه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ماموران به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند .

با عدم توجه راننده خودرو پژو پارس به دستور پلیس و اقدام به فرار ، طی یک تعقیب و گریز ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که نهایتا در محدوده خیابان شهید مدنی ، خودرو متوقف ، یک نفر دستگیر و نفر دوم نفر از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفت .

در بازرسی اولیه از خودرو آلات و استفاده در سرقت منزل کشف شده و تحقیقات جهت شناسایی جرایم ارتکابی سارقین در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است .

کدخبر: 997650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟