زن غیرتی شوهرش را در خواب کشت / دختر 7 ساله ام در خطر بود + جزییات

به گزارش رکنا، 8 آبان ماه  سال ۱۴۰۱ زن جوانی به نام مینا با پلیس دماوند تماس گرفت و در حالی که اشک می‌ریخت از کشته شدن همسر ۴۲ ساله‌اش به نام مرتضی خبر داد.

 با این تماس ماموران به دامداری که زن جوان و شوهرش در آن زندگی می‌کردند رفتند و با جسد خونین مرتضی روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد با ضربه‌های جسم سخت به سرش از پا درآمد است.

جسد با دستور قضایی به پزشک قانونی منتقل شد و مینا تحت بازجویی قرار گرفت.

ادعای دروغین

 این زن گفت: من و شوهر و دختر و پسرم از ۵ ماه قبل از شهرستان به دماوند آمدیم و در این دامداری  مشغول به کار شدیم. شب من و شوهرم شیر گوسفندان را دوشیدیم .همان موقع صاحب کار شوهرم تماس گرفت و از او خواست تا شیرها را به مغازه‌اش ببرد اما شوهرم مخالفت کرد و گفت شیر را صبح به مغازه می‌برد. ولی آنها لفظی با هم درگیر شدند. ما خوابیدیم و نصف شب متوجه شدم یک نفر بالای سر شوهرم آمده و او را کشته است .گمان می‌کنم قاتل از طرف صاحب دامداری اجیر شده باشد.

 با اظهارات این زن ماموران به بررسی پرداختند اما دریافتند هیچ کسی وارد دامداری نشده است .

به این ترتیب نوک پیکان اتهام به سوی زن جوان چرخید و وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت .

این زن که سعی داشت با دروغگویی‌هایش پلیس را گمراه کند وقتی در بن‌بست اطلاعاتی گرفتار شد به قتل شوهرش اعتراف کرد .

اعتراف به قتل شوهر

وی گفت: شوهرم نیت شومی در سر داشت. وقتی وارد اتاق شدم ، او و دختر ۷ ساله ام را دیدم و متوجه شدم قصد دارد دخترمان را آزار دهد .به همین خاطر با مشت به سرش کوبیدم و با او درگیر شدم. من به بهانه آبیاری درخت‌ها شوهرم را به داخل باغ کشاندم و آنجا با سنگ به سرش زدم. او هم با لگد مرا زد .اما وقتی خوابیده بود با میله آهنی سه ضربه به سرش زدم. چند ساعتی صبر کردم و سپس با پلیس تماس گرفتم .

این زن ادامه داد :وقتی متوجه نیت شوم همسرم شدم کنترل اعصابم را از دست دادم و به همین خاطر با میله آهنی به سرش کوبیدم .اما من قصد کشتن او را نداشتم .من برای دفاع از دخترم دست به چنین کاری زدم .شاید اگر شوهرم را نکشته بودم دختر خردسالم مورد آزار قرار می‌گرفت .

اظهارات شاهد 10 ساله

ماموران در ادامه تحقیق به بازجویی از پسر ۱۰ ساله قربانی پرداختند .

این پسر گفت: پدر و مادرم سر بردن شیر به مغازه با هم درگیر شدند .چون صاحب کار پدرم از او خواسته بود شیر را به مغازه ببرد، مادرم اصرار داشت پدرم حرف او را گوش کند .اما پدرم می‌خواست شیر را صبح به مغازه ببرد .بعد از این درگیری متوجه شدم پدرم قصد داشته خواهرم را آزار دهد. به همین خاطر مادرم با او درگیر شد و با میله به سرش کوبید و من شاهد ماجرا بودم.

زن جوان در حالی به بازسازی صحنه جرم پرداخت که اصرار داشت قصد و نیتی برای قتل نداشته و برای دفاع از ناموس دست به چنین کاری زده است.

پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود .این در حالی است که پدر و مادر مرتضی برای عروسشان درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند و او را دروغگو خوانده اند.

کدخبر: 992480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟