سرقت وحشت آور دزدان پس از کتک زدن نگهبان کارگاه تولید و فرآوری کشمش در بوئین زهرا

به گزارش رکنا، سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بررسی های تخصصی از محل وقوع سرقت سرنخ های از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار بدست آورده و با هماهنگی قضائی فعالیت های آن ها را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار ۴۳۰ کیلو گرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن ها کشف شد.

کدخبر: 992468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟