مرد بی رحم زنش را کشت و جسدش را سوزاند / 3 بچه این مرد تبریزی شوکه شدند + جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، ۲۰ اسفند ماه سال گذشته بود که مرد ۳۶ ساله ای با مراجعه به دایره جنایی پلیس آگاهی تبریز گزارش ناپدید شدن همسر جوانش را داد و از کارآگاهان برای پیدا شدن او یاری خواست.

به دنبال این گزارش پرونده برای اخذ دستورات قضایی لازم به شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال و مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز، سریع دستورات قضایی لازم را برای پیدا کردن زن جوان به کارآگاهان صادر کرد.

به دنبال این دستور، کارآگاهان تحقیقات وسیع و میدانی خود را برای پیدا کردن ردی از گم شده آغاز کردند، گم شده ای که معمای پیچیده ای را در مقابل کارآگاهان قرار داده بود و هیچ اثری از او به دست نمی آمد، اما در میان این تحقیقات، جرقه ای در ذهن بازپرس جمالی روشن شد که کمک شایانی به حل معمای پیچیده این پرونده کرد. بازپرس با توجه به مستنداتی که به دست آورد، انگشت اتهام خود را به سمت شوهر فرد مفقودی نشانه رفت و دستور دستگیری او را به کارآگاهان صادر کرد؛ شوهری که خود گزارش مفقودی همسرش را به پلیس داده بود و به همراه پلیس در به در دنبال زنش می گشت.

کارآگاهان مرد جوان را دستگیر و در اختیار بازپرس قرار دادند.

مرد جوان وقتی با دلایل و مستندات بازپرس روبرو شد لب به اعتراف قتل زن جوانش گشود و گفت: بعد از ارتکاب قتل، جسد او را به خارج از شهر برده و آتش زده و در بیراهه ای دفن کردم و برای اینکه کسی به من مشکوک نشود گزارش مفقودی اش را دادم و پا به پای پلیس به دنبال او گشتم.

گزارش رکنا حاکی است، این مرد ۳۶ ساله که دارای 3 فرزند نیز می باشد در اختیار قانون قرار دارد و تحقیقات درباره علت این قتل فجیع توسط بازپرس پرونده ادامه دارد.

فاطمه قلی پور گنجه لو

کدخبر: 983771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟