مراسم عروسی باشکوه فرزند ثروتمندترین مرد آسیا + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز های گذشته تصاویری از یک مراسم عروسی مجلل با حضور میهمانان ویژه در شبکه های اجتماعی خارجی دست به دست می شد و لحظات جشن ازدواج آکاش امبنی را نشان می داد که شاید میهمانان حاضر در این مراسم بیشتر از عروس و داماد جوان به چشم می آمدند چرا که وقتی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و همسرش در یک مراسم عروسی حضور داشته باشند مطمئنا میهمانان تمام توجهشان معطوف عروس و داماد نخواهد شد.

در این مراسم که سیاستمداران و شخصیت های ورزشی ، ستاره های سینما و مدیران شرکت ها یک به یک برای حضور در مراسم ازدواج آکا آمبانی فرزند موکش آمبانی در تیرس دوربین ها قرار میگیرند که از بارزترین آنها می توان به سوندار پیچای مدیر عامل اجرایی گوگل، تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس، بان کی مون دبیرکل سابق سازمان ملل متحد و بسیاری از ستاره های مشهور سینمای بالیوود مثل آیشواریا و همسر و فرزندش اشاره کرد.

مراسم متعلق به فرزند ثروتمندترین مرد آسیا که کارآفرین، بازرگان و سرمایه دار هندی بود و همه چیز به خاص ترین و متفاوت ترین شکل ممکن برگزار شد.

موکش آمبانی با دارایی 41٫6 میلیارد دلار در دسامبر 2018 به نوشته مجله فوربز ثروتمندترین مرد آسیا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان معرفی شد.

او مدیرعامل و مالک بیشترین میزان سهام در شرکت صنایع ریلاینس(بزرگ ترین شرکت خصوصی هند) با 48 درصد سهام می باشد و سالانه درآمد قابل توجهی از این سهام خود دریافت می کند. این شرکت در بخش های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، مخابرات و رسانه فعالیت می کند. امبانی که امپراطوری تجاری آن شامل سرمایه گذاری در نفت، گاز، مخابرات و خرده فروشی است، ثروتمند ترین مرد در آسیا است و در فهرست فوربس ثروتمندترین افراد جهان با ثروت 50 میلیارد دلاری رتبه یازدهم را کسب کرده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

عکس مراسم ازدواج باشکوه (4)

عکس مراسم ازدواج باشکوه (2)

عکس مراسم ازدواج باشکوه (3)

کدخبر: 464525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟