گزارشی از ازدواج و طلاق ستاره ها در سال 96 + عکس

به گزارش گروه چهره های رکنا، مهم ترین وجهى که یک سلبریتى باید آن را رعایت کند دامن زدن به خواست و میل عمومى مردم است. سلبریتى باید خود را عرضه کند و تا دائم تکرار نشود. هم رسانه ها وارد زندگى خصوصى او شوند هم خودش زندگى اش را از طریق رسانه به اشتراک گذارد اما این ورود به حریم خصوصی هنرمندان تا چه اندازه صحیح است؟

آیا این حق طرفداران و مردم است که از جزئیات زندگی هنرمند محبوبشان خبر داشته باشند؟ آیا پنهان کاری و مخفی کردن زندگی خصوصی برخی هنرمندان کار درستی است؟

عکسی از زندگی خصوصی بازیگر Actor معروف سریال عاشقانه موجب شد تا ما به تهیه گزارشی در این باره بپردازیم. در این گزارش تلاش می کنیم با بررسی عوامل و دلایل این رفتار به نتیجه قابل قبولی برسیم.

شبنم فرشاد جو بازیگر ایرانی در خصوص حضور سلبریتی ها در فضای مجازی می گوید: مدتی صفحات اجتماعی ام را بسته بودم و تلاش کردم از جریانات حاشیه ای دور بمانم اما دیدم صفحات جعلی راه اندازی شده و برخی پاسخ نامناسب به طرفداران ارائه کرده بودند. ترسیدم از نامم سواستفاده شود.

این هنرمند چندی پیش با انتشار عکسی به همراه پسری آلمانی حاشیه ساز شد که بعدا مجبور شد به این ماجرا واکنش نشان دهد و در اینستاگرام Instagram خود بنویسد: دوستان با دیدن یک عکس مشترک تصور کردند من ازدواج کرده ام در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌ایم و نامزد هستیم. دوران نامزدیمان را می گذرانیم و در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.

فرشادجو

حمید گودرزی نیز از جمله چهره هایی است که طلاقش بسیار جنجالی شد.

بعد از شایعات در فضای مجازی این بازیگر سینما Cinema و تلویزیون با انتشار پستی دلیل جدایی اش را فشار همسرش برای خروج از کشور اعلام کرد.

بعد از چند روز ماندانا دانشور،همسر وی،با ارسال نامه به یکی از سایت های خبری در خصوص اتفاقات اخیر واکنشی دیگر نشان داد و نوشت: زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود. از آنجایی که من یک زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم اما با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم.

حمید گودرزی

حمید گودرزی در مصاحبه ای که بعدتر داشت در خصوص جدایی از همسرش و جنجال رسانه ها گفت: خودم نمی دانم چقدر این ماجرا باعث دیده شدن من شد اما به هر ترتیب مردم وارد حریم شخصی من می شوند و من جوابی به آنها نمی دهم، مثلی هست که می گویند وقتی جایی خیس است سعی کنیم از آن رد نشویم، من هم تلاش می کنم خود را درگیر حاشیه ها نکنم.

در میان دیگر هنرمندان اما رامبد جوان از چهره هایی است که هم ازدواجش و هم طلاق های پرحاشیه ای داشته است.

خبر طلاق او از سحر دولتشاهی مدت ها بعد از جدایی علنی شد و هنوز همه در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودند که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .

این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عمومی قوت گرفت تا اینکه در تیرماه سال ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی تایید شد .

این سایت آشنایی این دو بازیگر را در جریان تئاتر دیوار چهارم عنوان کرد.

رامبد جوان همچنین پیش از ازدواج شان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد. اما وی در برنامه نوروز 95 سه ستاره با اجرای احسان علیخانی از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که همین جمله نشان از ازدواج این دو را می داد.

آنها حتی برای اینکه از دید انظار به دور باشند جشن عروسی خود را در یونان برگزار کردند.

رامبدجوان

از دیگر ازدواج های پر حاشیه می توان به ازدواج مجدد بهاره رهنما در شهریور ماه امسال اشاره کرد. این هنرمند برعکس برخی دیگر از هم صنفان خود با به اشتراک گذاشتن عکس های عروسی مجدد خود در اینستاگرام در واقع مردم را مستقیما در جریان اتفاقات زندگی خود قرار داد.

وی علی رغم اینکه با واکنش های متفاوت و گاها شدیدی در بین طرفدارانش مواجه شد همچنان به اشتراک گذاشتن عکس های خود در کنار همسر دومش ادامه داد و حتی به توضیح این کار خود نیز پرداخت.

امیرخسرو عباسی همسردوم بهاره رهنما درباره واکنش های مردم به ازدواجشان گفت: زمانی ما ازدواج کردیم، ظاهرا از بعد از مراسم عروسی مان ساعت حدودا 2-3 نیمه شب عکس هایمان در فضای مجازی دست به دست شده بود. بعد از آن ما تصمیم گرفتیم خودمان عکس بذاریم.

بهاره رهنما نیز در قبال واکنش مردم به ازدواج دومش در کانال تلگرامی خود نوشت:

برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود، اونهایی که فکر می کنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست، حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه، من بار دیگر لباس سفید پوشیدم! توضیح دیگه ای هم ندارم جز این حدیث امام صادق(ع) که: بخدا قسم نمیرید مگر قبل از مرگتان انچه را که در مورد دیگران قضاوت Judgment می کنید ،خود تجربه اش کنید.

ازدواج-مجدد-بهاره-رهنما

اما اگر بحث حاشیه در میان باشد قطعا آزاده نامداری از برترین های این لیست خواهد بود. ازدواج قبلی او با فرزاد حسنی که در کنسرت فرزاد فرزین علنی شد باعث شد تا آن دو در برنامه های تلویزیون به راحتی حضور یابند و از زندگی خصوصی خود صحبت کنند.

اما زندگی رسانه زده آنها یک سال بیشتر دوام نیاورد و بعد از یک سال آزاده نامداری با انتشار عکسی از ضرب وشتم همسر سابقش در اینستاگرام درباره طلاق خود صحبت کرد و به واکنش کاربران فضای مجازی واکنش نشان داد.

این مجری پر حاشیه با انتشار این عکس در واقع دعوای خانوادگی خود را به شبکه های اجتماعی کشاند و در زیر عکس خود نوشت: متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید... باید... این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند... امروز به لطف دروغ گویی ایشون (فرزاد حسنی)، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه... من الان سرپام، خوبم. زندگی می کنم. درس می دم. کار می کنم و دوباره زنده شدم. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده ش رو می سپره دست کسی که به نزدیک ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی می دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می کنم به خدا... و خوشحالم که دیگه نمی بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم... والسلام

بعد از آن فرزاد حسنی با ارسال نامه ای طولانی به یکی از خبرگذاری ها از خود و حریم شخصی اش دفاع کرد.

فرزاد-حسنی-و-آزاده-نامداری

اما یک ازدواج زوج هنری دیگر هم در فضای مجازی مردم و طرفداران این دو هنرمند را شوکه کرد. ازدواج صبا راد مجری معروف برنامه به خانه برمی گردیم با مانی رهنما خواننده معروف پاپ که در سکوت خبری کامل انجام شد.

این خبر پس از دیده شدن صبا راد در کنسرت های مانی رهنما و عکس های زیاد این دو با یکدیگر بالاخره این خواننده معروف با انتشار عکسی از صبا راد با عنوان همسرش یاد کرد و این خبر را به طور رسمس تایید کرد.

مرتضی علی آبادی،بازیگر نقش های مکمل سریال های موفق ایرانی و همسر قبلی صبا راد نیز پیش از این درباره رسانه ای نشدن خبر جدایی شان گفت: اگر تا به حال خبر جدایی مان رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

مانی رهنما

و اما برخلاف این چهره های پرحاشیه تعدادی از سلبریتی های معروف هستند که زندگی خصوصی شان را از شغل شان جدا کرده اند و هر کدام به خاطر دلایلی ترجیح می دهند زندگی شخصی خود را به اشتراک نگذارند و تصویری از همسر یا زندگی خانوادگی خود منتشر نکنند.

بهنوش بختیاری یکی از این بازیگران است که هیچ عکسی از همسرش، محمدرضا آرین در هیچ کجا منتشر نکرده است.

او که از نویسنده های تیم مهران مدیری است و در سال 78 با بهنوش بختیاری ازدواج کرد.

بهنوش بختیاری برای چندمین بار که هوادارانش از وی خواستند عکس همسرش را منتشر کند در اینستاگرام خود نوشت: همسرم علاقه ای به فضای مجازی ندارد.

شاهرخ استخری نیز از بازیگران بی حاشیه ای است که تا کنون هیچ عکسی از همسرش منتشر در فضای مجازی منتشر نکرده است.

او در این باره در گفت و گویی عنوا کرد: دوست ندارم همسرم وارد حواشی این حرفه بشود و به نظر ایشون یک آدم معروف برای یک خانواده کافی است.

بهنام تشکر دیگر بازیگری است که علاقه ای ندارد مسائل خانوادگی خود را در فضای منتشر کند. البته گویا منظور از مسائل خانوادگی تنها عکس همسرش است که طی این سال ها در هیچ کجا منتشر نشده است. تنها عکس و مصاحبه این بازیگر همراه با همسرش مربوط به سال 85است.

منتشر نکردن تصاویر به همراه همسر در اینستاگرام، دامان امیرحسین رستمی را هم گرفته و از همسر ایشان به جز چند مصاحبه قدیمی چیزی در دسترس نیست.

آخرین خبر حاشیه ای مربوط به بازیگر محبوب سریال عاشقانه، هومن سیدی است.او بعد از جدایی از آزاده صمدی در سال 94 هیچ خبری درباره زندگی خصوصی اش منتشر نکرد. اما چند روز پیش حامد بهداد عکسی را به همراه هومن سیدی و دختر نوزاد در استوری اینستاگرام منتشر کرد که موجب شد همه طرفداران این هنرمند شوکه شوند. بهداد در توضیحات آن نوشت: اینم از کوچولوی دوست خوبم هومن سیدی (پاییز96)

بعد از آن هومن سیدی مجبور شد با انتشار پستی درباره زندگی خصوصی خود و خانواده اش توضیحاتی اراده دهد. وی نوشت: دوستان عزیز و محترم

همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم.

همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه.

می خواستم توضیح ندم چرا که فکر می کردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست.

دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره.

یک:از همه شما فن پیج ها که تو‌این مدت تلاش کردید تا من رو حمایت کنید صمیمانه ممنونم و دستتون رو‌میبوسم اما حقیقتا از دنبال کردن خودم هیچ لذتی نمیبرم و احساس بدی نسبت به خودم و پیرامونم پیدا کردم.

من یه بازیگر بسیار ساده ام که برای رشدش تلاش می کنه و مثل همه شما زندگی شخصی خودش رو داره.

پس من راضی به هیچ گونه وقت گذاشتنی از طرف کسی نیستم و ازتون تمنا دارم،خودِ با ارزشتون رو صرف زندگی و آینده پُر اهمیتتون بکنید.

دوم:وقتی با خانواده سه نفر کوچکم و دوستان صمیمی،برای گذروندن ساعتی به کافه ای رفتیم حامد بهداد عزیز عکسی رو از من و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهوی به پا شد.

حقیقتا نمیدونستم که باید لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم،همانطور که شما نمیدید.

به هر حال

روایت بنده از زندگی خصوصیم رو‌فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی می کنم و توضیح خواهم داد.

مدتی است خانواده کوچکی رو‌تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و‌همسر نازنینم فرزندی هدیه کرده.

باشد که تمام کودکان این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند.

آمین

ارادتمند شما

حامدبهداد

حریم خصوصی هنرمندان باید رعایت شود

خبرنگار رکنا در حصوص زندگی خصوصی بازیگران و به اشتراک گذاشتن این حریم در فضای مجازی با دکتر مجید ابهری،جامعه شناس، گفتگویی داشته ایم که در زیر می خوانید:

-یک بازیگر چقدر باید زندگی شخصی اش را با مردم به اشتراک بگذارد؟

آن ها چه وظیفه ای بعد از به شهرت رسیدن دارند؟

ورزشکاران و چهره های هنری باید احساس کنند در یک اتاق شیشه ای زندگی می کنند و به لحاظ محبوبیت بسیاری از مردم خواستار فهمیدن نکاتی از زندگی آنها هستند. بنابراین به خاطر جایگاه مادی و معنوی این گونه افراد باید رفتارها و روابط شان حساب شده ، دقیق و منطقی باشد چرا که الگوی بسیاری از فرزندان ما همین افراد هستند.

-آیا مردم ما به آن میزان از آگاهی رسیده اند که مانند تمام مردم دنیا به زندگی خصوصی بازیگران واقف باشند؟ چرا در ایران با احتیاط زیادی حاشیه زندگی هنرمندان منتشر می شود؟

بحث آگاهی نیست ما به لحاظ سبک زندگی و فرهنگ دینی و ملی بسیاری از خطوط و چارچوب ها را محترم می دانیم که در بسیاری از کشور های دیگر این گونه نیست و به همین لحاظ تمام مراجع رفتاری مانند هنرمندان باید در مسیر حرکت کنند که مراقب تمام ابعاد حرفه ای و اجتماعی خود باشند.

-مردم چقدر می توانند در زندگی هنرمندان دخیل و سهیم باشند؟

مردم حق دارند درباره فعالیت ها و کار های هنری هنرمند محبوب خود بدانند ولی رفتار خصوصی مانند زندگی زناشویی،عروسی، فوت عزیزان و... باید مانند یک فرد عادی جامعه با حریم خصوصی آنها برخورد شود و هیچکس حق مزاحمت و دخالت در زندگی آن ها را ندارد. درست است که این افراد محبوب و مشهور هستد اما مفهوم حریم خصوصی در همه جای دنیا یک معنی را می دهد و تا جایی که برای زندکی این افراد تهدیدی محسوب نشود مشکلی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اجرای زنده و عجیب بهنام بانی در کابین خلبان هواپیمای مسافربری + فیلم

عموی شیرین او را وادار به کار کثیفی کرد

حمله وحشیانه سگ های ولگرد به مرد 31 ساله در سه راهی قصابخانه

انصاری گاوکش به قتل رسید

اقدام زشت نوجوان 14 ساله در پشت صندوق شیرینی فروشی در مهدیهشر

پلیس هند با شکایت دختر دانشجوی ایرانی به دانشکده پرستاری حمله کرد

قتل در دومین روز عید در نواب تهران / قاتل فراری است

بلای شوم بر سر دختر ۲۱ ساله در مینودشت

عکس زن سیاهپوست که در بار خرما از ایران به ترکیه قاچاق می شد + تصویر

عجیب ترین خواستگاری آقای بازیگر از خانم بازیگر ایرانی + فیلم و عکس

سرزده به شرکت شوهرم آرمان رفتم / او و خانم منشی را اتاق رییس در شرایط افتضاحی دیدم!

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن مقام ارشد پلیس فسا و سربازش + جزئیات و عکس

فیلم وحشتناکی که به دست پلیس مشهد افتاد / عملیات شبانه برای رهایی گروگان

دختر تهرانی کنار قبر پدر بزرگ خودکشی کرد

مادر پژمان مرا به دام شیطانی او انداخت! / شراره فقط 18 سال داشت

شوهرم هومن شب ها به جای زندان در خانه زن مطلقه می خوابید!

کدخبر: 367417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟