کلاهبرداری میلیاردی خواستگار دروغین از دختران +عکس

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: 26 شهریور ماه سال جاری 2 فقره پرونده از سوی شعبه 5 بازپرسی دادسرای ناحیه 23 تهران (ویژه نیابت) با موضوع کلاهبرداری گسترده در شهرستان های "اندیمشک و اصفهان" توسط فردی به نام سامان 40 ساله و جلب و دستگیری متهم به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: در بررسی پرونده ها مشخص شد، سامان با وعده ازدواج و اعلام سرمایه گذاری در بورس و پرداخت سود ماهانه، اعتماد مال باختگان را به خود جلب و از شاکیان بیش از مبلغ 10 میلیارد ریال دریافت کرده ولی پس از مدتی تلفن های آن ها را پاسخ نداده و با تغییر محل زندگی از محل سکونتش متواری و در شهر تهران مخفی شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با عناوین مجرمانه تحصیل مال نامشروع، کلاهبرداری و.... دستگیر شده و اکنون واحد آپارتمانی لوکسی را در محدوده "نیاوران" برای اجرای نقشه شوم کلاهبرداری از دختران جوان اجاره کرده است.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند، مخفیگاه وی را شناسایی و تحت مراقبت های ویژه قرار دهند، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی کارآگاهان موفق شدند، در سیزدهم بهمن ماه سال جاری زمانی که متهم قصد خروج از مخفیگاهش را داشت در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، گفت: با توجه به دستگیری زود هنگام سامان، اجرای نقشه کلاهبرداری وی در شهر تهران عملی نشد و متهم پس از دستگیری و اعتراف به جرایم ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی به شهرستان "اندیمشک" انتقال یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟