نقشه خانم معلم بی حیا برای دانش آموزش در نبود شوهرش+ تصویر / آمریکا

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده "جویس چرچ ول" آموزگار 40 ساله پس از آن در دستور کار پلیس شهر تالسای اکلاهما قرار گرفت که دسامبر گذشته یک دانش آموز پسر از دبیرستان "بری هیل" به اداره پلیس رفت و از تجاوز معلمش و دوست او شکایت کرد.

این پسر با نام مستعار" جیمی" به ماموران گفت: رابطه من و معلمم سال گذشته از طریق اسنپ‌چت شکل گرفت و خیلی زود باهم صمیمی شدیم. در مدرسه همه چیز عادی به نظر می رسید و من فقط دانش‌آموز او بودم اما شبها بعد از مدرسه با "جویس" چت می کردیم و من هم با او دردل می کردم تا اینکه معلمم به مرور زمان عکسهای نامتعارف برایم ارسال می کرد.

"جیمی" ادامه داد: یک روز او پس از مدرسه مرا به خانه اش دعوت کرد و گفت شوهرش برای کاری بیرون از شهر رفته من هم به آنجا رفتم اما "جویس" به همراه یکی دیگر از معلمان دیگر، مرا آزار دادند.

با اظهارات این دانش آموز نوجوان، آموزگار هوسباز و همکارش دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

"جویس" و همکارش در بازجویی مقدماتی منکر اتهامات خود و مدعی شدند که "جیمی" برای کلاس خصوصی یکی از دروس به خانه آنها رفته بود اما وقتی با مدارک و شواهد دادگاه پسند روبه رو شدند به ناچار لب به بیان حقیقت گشودند و به تجاوز گروهی به دانش آموز خود اعتراف کردند.

هم اکنون آموزگار آمریکایی به جرم تجاوز به دانش آموز خود از کار معلق و با قرار وثیقه 5 هزار دلاری روانه زندان شده است، همدست وی نیز در بازداشت به سر می برد.

گفتنی است تحقیقات پلیس تالسا درمورد پرونده این آموزگار هوسران در حالی ادامه دارد که احتمالا دانش آموزان دیگری قربانی هوسبازی "جویسی" شده باشند زیرا به گفته پلیس این زن پیامهای غیراخلاقی به دانش آموزان دیگر نیز ارسال کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟