جزییات جرم عابربانک پرسپولیس در دادگاه

قهرمانی نماینده دادستان اظهار داشت: متهم که فاقد سابقه کیفری است، در پوشش هشت شرکت این مبلغ را در قالب مشارکت مدنی از بانک سرمایه دریافت کرده و آن را از طریق افراد مورد اعتماد خود در مواردی غیر از آنچه در قراردادهای مشارکت مدنی آمده، کارسازی کرده است.
وی افزود: هدایتی به عنوان گیرنده تسهیلات بانک، متهم به خیانت در امانت در پنج فقره است که تاکنون 1500 میلیارد تومان معوقات بانکی از بانک سرمایه را داراست. 
نماینده دادستان گفت: اقدامات هدایتی منجر به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور شده و نامبرده برای اینکه ردپایی از خود به جا بگذارد، در قالب شرکت هایی تسهیلات را دریافت کرده و آن را به حساب افراد مورد اعتماد خود ریخته است.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابربانک پرسپولیس و 10 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی در حال برگزاری است.
قاضی اسدالله مسعودی‌ مقام در این جلسه به اتهامات حسین هدایتی دولابی، سید مهدی موسوی نژاد، محتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان رسیدگی می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟