اعتراف 2 زن معلوم الحال در تهران به قتل یک مرد 45 ساله / او پول ما را نمی داد!

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 4 بامداد دوشنبه 22 آبان ماه امسال اهالی کوچه هدیه خیابان شریعتی صدای درگیری شنیدند و وقتی از برای پیگیری موضوع از خانه هایشان خارج شدند با جسد مرد 45 ساله ای که در خیابان شریعتی روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

قاتلان خیابان شریعتی
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در محل جنایت Crime حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این مرد با دو زن درگیر شدند و پس از اینکه مرد 45 ساله روی زمین افتاده است آنها سوار بر خودروی پژو 207 از صحنه فرار Escape کرده اند.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت که دو عامل این جنایت سوار بر خودرو برای سرکشی بار دیگر در محل جنایت حاضر شدند که یکی از شاهدان این درگیری مرگبار موفق به شناسایی خودروی دو زن مرموز شده که متهمان خیلی زود پا به فرار گذاشتند.
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی دو زن جوان شدند و با اقدامات فنی و پلیسی صاحب خودرو شناسایی شد.
همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران به محل زندگی 2 زن جوان در منطقه پاسداران اعزام شدند و وقتی مرجان  28 ساله  و میترا  21 ساله در برابر ماموران قرار گرفتند به ناچار خود را تسلیم ماموران کردند.
تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که این متهمان که دو جنسه هستند شب گذشته برای ارتباط پنهانی به خانه مرد 45 ساله مراجعه کرده بودند که پس از رابطه قرار بوده مرد جوان به آنها یک میلیون و 500 هزار تومان پول بدهد که بر سر این مسئله با هم درگیر شده اند و دعوای آنها از داخل خانه به بیرون کشیده است.
یکی از متهمان در اعترافاتش گفت: وقتی دنبال مرد 45 ساله رفتیم در سر کوچه هدیه در خیابان شریعتی با او درگیر شدیم که او را به عقب هل دادیم که ناگهان روی زمین افتاد و از ناحیه گوش و سر خونریزی پیدا کرد که ما از ترس پا به فرار گذاشتیم.
بنا به این گزارش، این دو زن دو جنسه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس منافی آذر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستم را قطع نکنید! مادر سرطان دارد و دخترم خردسال است / دزد حرفه ای در دادگاه تهران + عکس

یک خبر خوش و شیرین در میان آوارهای زلزله سرپل ذهاب + عکس

10 عکس تکاندهنده از فاجعه زلزله کرمانشاه + عکس

خوشحالی داعشی ها از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس

نجات نوزاد زنده 14 ساعت پس از زلزله در کرمانشاه + عکس

نخستین تصاویر از بیرون کشیدن اجساد قربانیان زلزله در سر پل ذهاب + آخرین آمار

این 2 مرد را می شناسید / آن ها به یک زن تهرانی در خانه اش حمله کردند و ..! + عکس

زایمان پنهانی دختر 14 ساله در حمام!

فرار نو عروس 15 ساله از خانه داماد در مشهد / من فقط شوهر می خواستم..!

ناگفته های تلخ 3 پسر بچه تهرانی از آزار شیطانی 3 جوان پشت دیوار زمین فوتبال پارک

4 روز تجاوز وحشیانه به میلاد 8 ساله در مخفیگاه شیطانی بهرام

شرط عجیب دختر و پسر برای بخشیدن قاتل بی رحم مادر

مرد بیمار خود را در حیاط یک بیمارستان درغرب تهران به دار آویخت

عباس دست و پای دختر همسایه را بست و او را به آتش کشید + عکس

این 12 مرد تهران را به هم ریختند + عکس

کدخبر: 327349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟