کلاهبرداری خانم منشی قلابی پروفسور سمیعی از پدر دختر بیمار بابلسری+فیلم و عکس

درخواست کمک یک پدر برای درمان فرزندش توسط پروفسور سمیعی

درسای شیرین‌زبان بابلسری‌ها را حالا خیلی‌ها می‌شناسند؛ کمتر کسی است که فیلم کوتاه کمک خواستن پدر درسا از پرفسور مجید سمیعی را که از سه روز پیش در فضای مجازی منتشر شده ندیده باشد.

در این سه روز افراد زیادی به بهانه های مختلف با بهنام نامور پدر درسا تماس گرفته‌اند و یکی از این تماس‌ها به گفته پدر درسا از طرف پرفسور سمیعی بوده‌است.

بهنام نامور به ما می‌گوید:« در این چندروز چند مرتبه افراد مختلفی با من تماس گرفتند خودشان را از بستگان پرفسور سمیعی یا آشنایانش معرفی کردند و گفتند که پرونده پزشکی درسا را برایشان بفرستیم که ما هم این کار را انجام دادیم. اما واقعا اطمینان نداشتیم که این تماس ها به نتیجه می‌رسد یا نه.»

تااینکه غروب دیروز روی تلفن همراه آقای نامور، یک شماره جدید با پیش شماره 0049 می افتد؛ اهل خانه سریع تلفن را جواب می‌دهد و این بار صدای آن سوی خط متعلق به زنی است که خودش را منشی پروفسور سمیعی معرفی می‌کند. ارتباط برقرار می‌شود، خانواده درسا از تمام جزئیات پرونده پزشکی او عکس می‌گیرندو ازطریق تلگرام Telegram به آلمان می‌فرستند تا پرفسور سمیعی ببیند .

حالا اینجادر خانه درسا نامور، این دختر باهوش و با استعداد بابلسری،همه با زنگ تلفن از جا می‌پرند؛ همه منتظرند تا نتیجه بررسی پرونده پزشکی درسا توسط این جراح معروف مغز به آنها برسد.

پدر درسا به ما می‌گوید:« واقعا امیدواریم که این بار تماس حقیقی بوده باشد و ما مدارک رابرای خود پرفسور سمیعی فرستاده باشیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟