گنده لات مشهد ادای شاه مازندران را در آورد / این جوان در یک فیلم برای پلیس خط و نشان کشیده بود

اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری، خبری مبنی‌بر ایجاد مزاحمت از سوی سه جوان قمه‌به‌دست برای یکی از رستوران‌های منطقه پنج تن مشهد از سوی ماموران اطلاعات حوزه مقاومت قرارگاه برونسی به قاضی Judge علی موحدی‌راد، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴، اعلام شد.

با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، این پرونده برای بررسی دقیق‌تر، در اختیار قاضی میرزایی، بازپرس شعبه۴٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴، قرار گرفت و صاحب رستوران برای ارائه بخشی از توضیحات درخصوص این پرونده، به دادسرا احضار شد.

مالک این رستوران که مردی جوان بود، در مواجهه با قاضی میرزایی گفت: سه جوان که از اراذل و اوباش منطقه هستند، در حالی که قمه و چاقو در دست داشتند، وارد رستورانم شدند و چند نفر از کارکنانم را تهدید کردند تا برایشان غذا بیاورند. با بالاگرفتن سروصداها، سریعا خودم را به سالن رساندم که دیدم این چهار جوان قمه‌به‌دست کارگرانم را تهدید به کشتن Killing می‌کنند. این مشاجره‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که همه کارگرانم به سالن آمدند و وقتی این افراد شرور حضور آنان را دیدند، محل را ترک کردند، اما حین بیرون‌رفتن از رستوران، مدام مرا تهدید می‌کردند و برای دیگر کارگرانم شاخ و شانه می‌کشیدند.

شاکی این پرونده ادامه داد: فردای همان روز، مجددا این افراد به بهانه گم‌شدن کیف پول و گوشی تلفن همراهشان به رستورانم مراجعه کردند و دعوا به راه انداختند که با حضور نیروهای بسیج، از محل گریختند.

در ادامه تحقیقات، سه مرد جوان به‌عنوان شاکی پرونده به دادسرا مراجعه کردند و عنوان داشتند که متهمان در مقابل چشمان ساکنان یکی از خیابان‌های منطقه پنج تن، آنان را با زور و تهدید قمه، به داخل یک آرایشگاه برده و با ماشین اصلاح، سرشان را تراشیده‌اند. در حالی که هرروز به تعداد شاکیان این پرونده اضافه می‌شد، دستور شناسایی و دستگیری سردسته این باند و دیگر همدستانش از سوی قاضی میرزایی صادر شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

ماموران با ردزنی و تحقیقات گسترده میدانی، سرانجام، در اوایل مردادماه امسال، سردسته این باند شرارت که جوانی متولد ١٣٧٢ بود را در یکی از خیابان‌های منطقه پنج تن شناسایی کردند و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند. تیم رسیدگی‌کننده به این پرونده پس از تکمیل تحقیقات، این متهم جوان را در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم دستگیرشده در ابتدا حاضر به همکاری با ضابطین قضایی نبود، اما در مواجهه با مستندات قانونی، ضمن اعتراف به جرمش، دو همدست دیگرش را لو داد.

ماموران با دریافت سرنخ‌هایی که از جانب سردسته این باند شرارت دریافت کرده‌بودند، با انجام عملیاتی ضربتی، یک متهم دیگر این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند، اما آخرین عضو این باند از دست ماموران فرار Escape کرد.

به گفته شاکیان پرونده، «ح. و» متهم ردیف اول این پرونده چندی پیش به سبک شرور موسوم به شاه مازندران اقدام به انتشار کلیپی ویدئویی در بین ساکنان منطقه پنج تن کرده‌بود که در آن، خود را به‌عنوان «گنده‌لات» منطقه معرفی می‌کرد و مردم و پلیس Police را تهدید کرده‌بود.

حمایت قانون Law از شاکیان

به گفته بازپرس شعبه‌۴٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴ مشهد، متهمان دستگیرشده همگی متولد دهه هفتاد و دارای سوابق کیفری هستند. سردسته این باند شرارت ضمن اعتراف به جرائمش در دادسرا، پرده از راز اوباشیگری‌های خود و دیگر همدستانش برداشته‌است.

قاضی میرزایی افزود: دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری آخرین متهم این پرونده صادر شده‌است و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی از متهمان ادامه دارد.

وی در پایان، از شهروندانی که مورد آزار و اذیت این افراد در منطقه پنج تن مشهد قرار گرفته‌اند خواست برای تنظیم شکایت‌ خود، به دادسرا مراجعه کنند. وی افزود: قانون تمام‌قد از شاکیان این پرونده حمایت می‌کندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

راننده مست ، زن دوچرخه سوار را کشت + تصاویر

اعتراف فرشته به کارهای کثیف در خانه مجردی اش

فیلم چاقوکشی در ایستگاه مترو / 3 جوان باهم درگیر شدند

اقدام وقیحانه با زن خانه دار روی تخت خواب / دادستان دستور بررسی تحقیقات را صادر کرد

ناگفته ها زن شوهردار از ساعت ها زندانی شدن با مرد همسایه در انبار زیر زمین / آبرو و شرافتم لکه‌دار شده بود

 

سوپراستار سینمای ایران تصویر "چارلی" حیوان خانگی بامزه اش را منتشر کرد +عکس

خواننده ایرانی با صدای خود داوران مسابقه ترکیه ای را میخکوب کرد +عکس و صوت

بوسه همزمان دو بازیگر زن معروف بر گونه های نیکی کریمی +عکس

 

کدخبر: 228316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟