حمله پیشکسوت پرسپولیس به گابریل کالدرون به خاطر یک بازیکن

به گزارش گروه ورزشی رکنا، جواد منافی درباره پیروزی پرگل پرسپولیس برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد:

با توجه به شرایط تیم شاهین بوشهر انتظار داشتیم پرسپولیس برابر حریف خود به پیروزی برسد اما اینکه بتواند ۵ گل بزند را پیش‌بینی نمی‌کردم. فکر می‌کنم پرسپولیس بسیار خوب توانست جریان بازی را کنترل کند و برا حریف مسلط باشد. به همین خاطر فرصت‌های گل زیادی خلق کرد و توانست ۵ گل بزند. البته اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌شد، پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری نیز بزند که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود:

آن چیزی که باعث خوشحالی ما و هواداران پرسپولیس شد، گلزنی علی علیپور در این بازی بود. حالا می‌توانیم امیدوار باشیم او دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. او در این بازی به خوبی از فرصت‌های گلزنی استفاده کرد و دوباره توانایی‌هایش را نشان داد. با این حال مطمئنا او می‌تواند در بازی‌های آینده دوباره روند گلزنی‌اش را تکرار کند و نگرانی ما از خط حمله پرسپولیس را برطرف کند.

جواد منافی ادامه داد:

وقتی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر ۵ گل زد، فکر می‌کنم کمی بازیکنان بازی را رها کردند و نتوانستند گل‌های دیگری بزنند. اگر باز هم دقت لازم انجام می‌شد، مثل بازی که چند سال قبل در ورزشگاه آزادی انجام دادیم و به شاهین ۱۱ گل زدیم، می‌توانستیم شاهد گل‌های بیشتری در این بازی باشیم.

منافی خاطرنشان کرد:

نباید شاهین را تیم ضعیفی بدانیم. این تیم بسیار خوب کار کرده اما طی چند وقت اخیر درگیر مشکلاتی بوده که به همین خاطر الان شرایط خوبی در لیگ ندارد.

منافی در پایان درباره جونیور براندائو که در دیدار برابر شاهین هم بازی نکرد گفت:

واقعا نمی‌دانم فلسفه جذب این مهاجم چیست. او توانایی فنی لازم را ندارد و نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در این باره کالدرون باید شفاف صحبت کنند تا همه بدانند چه کسی گفته که این بازیکن جذب شود. آیا باشگاه به کالدرون فشار آورده یا جریان دیگری در کار بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟