دایی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی خیلی سخت داریم مقابل پرسپولیس که هواداران خوبی دارد. متأسفانه در بازی قبل کمال شایستگی نتوانستیم موفق شویم.

* امیدوارم فردا از فینالیست آسیا امتیاز بگیریم

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از فینالیست لیگ قهرمانان آسیا امتیاز بگیریم. همه سعی ما این است که امتیاز بازی را بگیریم و تمرینات خوبی هم در این هفته انجام دادیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

*پرسپولیس لیگ را دست کم نمی‌گیرد

وی در مورد اینکه حضور پرسپولیس در فینال باعث می‌شود که این تیم با احتیاط مقابل سایپا بازی کند گفت: پرسپولیس هیچ موقع تیمی نیست که وقتی به فینال آسیا برود لیگ را دست کم بگیرد. آنها با قدرت و انگیزه بیشتری می‌آیند تا شایستگی‌هایشان را نشان بدهند و هواداران هم توقع جز این از پرسپولیس ندارند.بازی خوبی خواهد شد پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و کار سختی مقابل این تیم داریم.

*هزینه زمین آزادی Freedom 5 برابر ورزشگاه تختی است

دایی درباره اینکه تیم شما روی زمین بازی می‌کند و زمین تختی کیفیت مناسبی برای بازی ندارد، اظهار داشت: حرف شما را قبول دارم اما ما باید شرایط را ببینیم، شورای تأمین بازی کردن ما در زمین قوامین را نپذیرفت و به دلیل برخی معذورات نمی‌توانیم آنجا میزبان باشیم.از طرفی هم در ورزشگاه آزادی نمی‌توانیم از رقبا میزبانی کنیم چرا که هزینه زمین آزادی 5 برابر ورزشگاه تختی است و هزینه زیادی برای ما به وجود می‌آورد. از طرفی اگر بخواهیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم هر دو بازی رفت و برگشت ما با تیم میهمان خواهد بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟