شیوع سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس

بدشانسی‌ها دست بردار تیم برانکو و پرسپولیس نیستند. آنها که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی شرایط سختی را در یکی از حساس‌ترین برهه‌های باشگاه پشت سر می‌گذارند، اکنون در آستانه بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز ویروس سرماخوردگی به اردوگاه این تیم رخنه کرده و شاگردانش را مورد هدف قرار داده است.

پرسپولیس که در این بازی کمال کامیابی نیا و محمد انصاری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حسین ماهینی نیز دیگر غایب سرخپوشان به دلیل مصدومیت محسوب می‌شود، با خلا بزرگی برای شکل گرفتن ترکیب مواجه است. با این حال شاید بزرگترین تهدید در حال حاضر برای سرخپوشان حمله ویروس سرماخوردگی به اردوگاه این تیم است.

در شرایطی که پیش از سفر به دوحه سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی دچار این بیماری شده بودند و نگرانی برانکو را در پی داشتند، اکنون نفرات بیمار پرسپولیس با سرماخوردگی شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و احمد نوراللهی به 5 نفر رسیده است.

برانکو ایوانکوویچ برای مقابله با این ویروس کادرپزشکی تیمش را بسیج کرده و دکتر حقیقت شیوه‌های مختلف برطرف کردن این بیماری از سنتی تا نوین را در اردوگاه این تیم به مرحله اجرا در آورده است.

سرمربی سرخپوشان البته دستور داده تا کولرهای اتاق بازیکنان و همچنین خودرویی که آنها را به محل تمرین می‌رساند نیز خاموش باشد.

در آستانه دیدار حساس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی که می‌تواند آرزوی تاریخی این باشگاه را برای حضور در فینال آسیا و دستیابی به عنوان قهرمانی را در پی داشته باشد، مصائب اینچنینی اکنون به عنوان بدشانسی تاریخی پرسپولیس می‌تواند محسوب شود. اتفاقی که در فصل گذشته و در همین مقطع نیز به شکلی دیگر باعث شد تا آنها از هدف خود دور شوند. با این حال برانکو همچنان با امیدواری بالا در جمع شاگردانش حاضر می‌شود تا آنها خودباوری بزرگ را برای دستیابی به این هدف دنبال کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام برای "سلطان سکه" و "باقری درمنی" صادر شد

حکم مربی منحرف ورزش های رزمی در شیراز صادر شد +عکس

مردی همسر بیمار خود را به دلیل مشکلات مالی به آتش کشید +عکس

اعدام یک قاتل 46 ساله به خاطر دختر 22 ساله + عکس

مردی همسر جوان خود را در مقابل فرزندش به قتل رساند / قاتل بی رحم فیلم صحنه قتل را انتشار داد+عکس

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

تجاوز نگهبان بیمارستان به اجساد در سردخانه +عکس

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

فیلم لحظه حمله موشکی سپاه به مقر الاحوازیه / انتقام اهواز گرفته شد +تصاویر

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

فرار ورزشکار تیم ملی از کشور پس از قتل خونین

احضار حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات! + عکس

 

کدخبر: 421094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟